שבת בצהריים, אזור האפר איסט סייד היוקרתי במנהטן, ניו יורק, השדרה החמישית פינת רחוב 59. עשרות שוטרים ואנשי אבטחה מלווים את הזוג המלכותי, שרה ובנימין נתניהו, למסעדה האיטלקית היוקרתית והלא ממש כשרה, "צ׳יפריאני". לפשוטי העם ליאורה מדווחת כי המסעדה החביבה על בני הזוג נתניהו היא אחת מעשר המסעדות הנחשבות בניו יורק, והסיכוי למצוא בה שולחן פנוי בשבת בצהריים הוא קרוב לאפס.

זה כבר הפך לריטואל קבוע של בני הזוג בשנים האחרונות - נאום עם מצגות והפתעות באו"ם ומיד סעודה ב"צ'יפריאני".

משפחת נתניהו, כהרגלה בקודש, לא מעבירה תגובה לליאורה.


שרה ובנימין (צילום: מרק ישראל סלם)
שרה ובנימין (צילום: מרק ישראל סלם)

>אם אתם מחפשים סאבלט נוצץ בצפון הישן של תל אביב למשך חודש וחצי, אתם מוזמנים לפנות לדוגמנית ניקולה ורד, ואל תשכחו לעשות סלפי לנכדים, שיראו שישבתם בסלון של העלמה הנאה.

ניקולה וורד (צילום: אלון שפרנסקי)
ניקולה וורד (צילום: אלון שפרנסקי)

>השחקנית מירן מנקס מחפשת דירה בתל אביב.

>בזמן שכולם השתעממו בחגים, טיילור מלכוב עושה את אל־איי. היא הגיעה לסדרת פגישות בעיר המלאכים ולא ויתרה על ביקורי חובה באולפני יוניברסל ושדרות הכוכבים.

טיילור מלכוב (צילום:  שוקה כהן)
טיילור מלכוב (צילום: שוקה כהן)

>ליאורה מאחלת החלמה מהירה לעיתונאי והשדר ז׳וז׳ו אבוטבול, שלקה לאחרונה בהתקף לב קשה. אבוטבול עבר החייאה מוצלחת, ואחרי שבוע של אשפוז בטיפול נמרץ הועבר למחלקת לב רגילה. ביום שלישי השבוע הוא נכנס לתהליך של שיקום לב–ריאה.

אבוטבול, רק בריאות, מותק.

״אני מקווה לטוב. למזלי, האירוע תפס אותי במתחם של איכילוב, ובזכותם של מלאכים בלבן נשארתי בחיים. צל"ש למחלקת טיפול נמרץ לב. עכשיו אני בשיקום".