מריה דומרק, אחת הדיירת הבולטת שיצאו מבית האח הגדול, לא רק מפתחת את הזוגיות שלה עם רועי קורנבלום אלא גם ממשיכה לפתח את קריירת הדוגמנות שלה מעבר לכותלי האינסטגרם. במקביל היא החליטה להגשים את אחד מחלומות הילדות הגדולים שלה ופוצחת בקריירה מוזיקלית.

כפי שפרסמנו כאן ב- TMI, רגע לפני שנכנסה להסגר של ארבעה חודשים בבית "האח הגדול", הקליטה דומרק דואט עם הזמר נאור אורמייה, אותו שיחררה לאוויר במהלך שהותה בבית. כעת אחרי שיצאה מהבית היא הופכת את התחביב למקצוע רציני ובימים אלה החלה דומרק לקחת מדי יום ביומו שיעורי פיתוח קול.

דומרק העלתה סרטון שלה מאחד השיעורים וכתבה: "כשהייתי קטנה החלום שלי היה להיות זמרת. אני מגיעה ממשפחה של מוזיקאים. איפשהו בגיל חטיבת הביניים גרמו לי להאמין שמוזיקה עבורי היא חלום מטופש ועדיף שאתעסק במשהו מועיל, אז הפסקתי. שנים שלא נגעתי בגיטרה או הרשתי לעצמי לזמזם, בטח שלא לשיר. אפילו הספקתי לשמוע מוזיקה.



לפני שנכנסתי לבית האח הגדול- יצא לי לעבוד על קאבר עם נאור אורמיה. ולהגיד לכם בכנות? כששרתי מולו בפגישה הראשונה (רועדת מכף רגל ועד ראש) הייתי מופתעת יותר ממנו מהקול שיצא לי מהגרון. שרנו וניגנו שעות על גבי שעות עד הזריחה ונהנתי כמו שלא נהנתי מעולם, וככה נכנסתי לבית.

שם, ארבעה חודשים, שרתי. משעמם לי? שרה. שוטפת כלים? שרה. שרה את אותם השירים ששרתי אז בגיל החטיבה.

לא קמים בוקר אחד באמצע החיים ונהיים זמרים לאחר שמיתרי הקול העלו אבק שנים, זה בטוח. אז הנה אני (הסרטון צולם לפני כשבועיים), לומדת ועובדת על בסיס יומי, משיעור לשיעור רוכשת יותר יציבות ושליטה על הקול והמטרה שלי? קודם כל להרגיש סוף סוף ולראשונה שאני עושה משהו שאני באמת אוהבת, ולהשתיק כל אחד שאיי פעם גרם לי להאמין שאני לא יכולה להשיג את החלומות שלי.

חשוב לי להשמיע לכם את הרגעים האותנטיים האלו כדי שאף אחד לא ירגיש שמרמים אותו. הקול שלי הוא הקול שלי, כל דיוק, כל זיוף וכל שבירה הם שלי ותוצאה של הרבה עבודה קשה. שום דבר בחיים שלי לא השגתי בחסד, ואת זה אני לא אתן לאף אחד לקחת ממני"

מריה דומרק (צילום: צ'ינו)
מריה דומרק (צילום: צ'ינו)