המגישה לוסי אהריש הפתיעה היום (רביעי) את העולם, כשהתחתנה עם בן זוגה בארבע השנים האחרונות, השחקן צחי הלוי. את הטקס ערכה צופית גרנט. הזוגיות בין השניים, שנשמרה בסודיות כמעט מוחלטת גרמה להלם בעולם הבידור. אבל למען האמת לא כולם הופתעו, כי מערכת TMI ידעה על הרומן הסודי. בידי ליאורה מצויות לפחות חמש הקלטות בהן לא מכחישה אהריש את הזוגיות עם הלוי אך מבקשת בכל לשון של בקשה להימנע מפרסום בשל הפחד ממשפחתה על רקע הזוגיות המתנהלת ביניהם. 

אהריש ביקשה שוב ושוב לדחות את הפרסום והבטיחה כי ברגע שמערכת היחסים תעלה מדרגה או תיחשף מול המשפחה היא תהיה הראשונה לעדכן את המדור בבשורה. כדי למנוע את הידיעה, גם השתמשה בכל הכלים והתחנונים האפשריים, כולל סיפור על מחלה קשה של קרוב משפחתה ואף הביעה חשש להגלייתה מהמשפחה הגרעינית שלה אם ייוודע דבר הרומן והזוגיות. כאמור, הזוג החליט לצאת היום לאור ולבוא בברית הנישואין בטקס סודי ומהיר.

מתחת לחופה (צילום פרטי)
מתחת לחופה (צילום פרטי)


אהריש, בת 37, היא עיתונאית, שחקנית ומגישת טלוויזיה ערבייה-ישראלית. היא גדלה בדימונה להורים מוסלמים. בתחילת הקריירה התקשורתית שלה, שימשה ככתבת חדשות ומגישת מבזקי חדשות בערוץ 10 וכחברת מערכת הערוץ הראשון, והייתה לעיתונאית הערבייה-ישראלית הראשונה בישראל המגישה בעברית. לאחר מכן היתה כתבת שטחים בחדשות עשר ואז עברה לתוכניתו של גיא פינס. כיום היא מגישה את התוכנית "שיחת היום" ב"רשת".

הלוי, בן 43, הוא שחקן קולנוע וטלוויזיה וזמר ישראלי. זוכה פרס אופיר לשחקן המשנה הטוב ביותר לשנת 2013 על משחקו בסרט "בית לחם". הלוי התפרסם לראשונה בשנת 2012 כאשר השתתף בעונה הראשונה של תוכנית המציאות "The Voice ישראל", בנבחרת של שלומי שבת. הוא העפיל עד לגמר התוכנית, ונופה בסיבוב השני של הגמר. 

כיום הוא משחק בסדרה המצליחה המצליחה "פאודה", בה הוא מגלם את נאור. בנוסף הוא שיחק ב"המדרשה" ובסרט הקולנוע "המילים הטובות" של שמי זרחין ובמחזמר "הזמיר" פרי עטו של נועם חורב. בשנת 2016 שיחק בסדרת הטלוויזיה "בני ערובה" בערוץ 10. בשנת 2017 החל לשחק בטלנובלה "פולמון" בהוט בידור ישראלי.