משפחת ארגוב שוב בכותרות. אחרי הראיון קורע הלב של ורד ארגוב, אשתו של גילי, ממטיר האח של זוהר ז"ל, אמנון ארגוב, אש וגופרית על עיריית ראש העין, ראש העיר שלה, שלום בן משה, וגם על אביהו מדינה, פעם ידיד המשפחה. העילה לפרוץ הקרבות - חגיגות "תימנה", הממשמשות ובאות בעיר הציורית.

ארגוב שופך ללא הפסקה את מר לבו בפייסבוק. דוגמית: "ראש העין, עיר ללא הנהגה. ממש מאפיה. אחרי שהמפיק והמנהל האומנותי והעירייה פרסמו וסגרו את הפקת 'תימנה' עם כווולם, הם נזכרו שהבטיחו לי ולמשפחתי לפני שנתיים את הערב הזה לכבוד זוהר. לפני שלושה חודשים, אחרי שראיתי את כל הפרסומים ללא זוהר, התרעתי על כך שלא אישרתי שימוש בשם שלו ללא אישור שלי, כמייצג את הזכויות. אז הוחלט להחליף את שם המופע ל'הפרח בגני'. יעני זה לא זוהר, ושחלילה לא נגנוב לו את ההצגה. ומי אם לא אביהו מדינה שעשה זאת במכוון? והוא עוד בוכה על קיפוח הזמר המזרחי? הוא אנוכי, שרלטן וחצוף מאין כמוהו. כפרות על כל האשכנזים ביום הזה במיוחד".

אמנון ארגוב (צילום: יוסי אלוני)
אמנון ארגוב (צילום: יוסי אלוני)


ארגוב, לא הכי חשוב שיזכרו את זוהר?


"פניתי לאביהו מדינה בוואטסאפ, שמגיע לנו שהוא יזום את השתתפותנו פעם ב–30 שנה, ראה את ההודעה ולא הגיב. ומכיוון שכל הפרסומים יצאו לפני ארבעה חודשים ומכיוון שנפגשתי עם מפיק הפסטיבל שהבין שנעשה כאן עוול וביזיון לכל המשפחה כאומנים, ושימוש בזכויות הקנייניים והרוחניים ללא אישור, כל שנותר לי זה להוציא מכתב מעורך דין למפיקים ולכל בעלי התפקידים בעירייה. כמובן שקיבלתי אישור בכתב מגילי ואשתו ורד, כבעלי הזכויות על פי צו ירושה. ואז נעשתה פגישה בין הגורמים שם בעירייה, ואביהו שם המנהל האומנותי, ולמרות שכל הפרסומים זוהר וזוהר, הוחלט לשנות את שם המופע לפני שבוע ל'פרח בגני', כאילו זה לא זוהר, נו? לא ייתכן שהמנהל האומנותי של המופע ייתן יד בזדון לכך שכל משפחת ארגוב תנודה מהמופע משירי זוהר. אני מאוד כועס והולך עם זה לבית המשפט. ככה לגנוב לנו את הזכויות ואת המקום הטבעי שלנו? זה בלתי נסלח".

אביהו מדינה (צילום: רענן כהן)
אביהו מדינה (צילום: רענן כהן)

מדינה, אתה מקפח את משפחת ארגוב?

"אני לא רוצה להגיב בכלל, בשביל מה?".

אבל הוא אמר עליך דברים חמורים.

"זה הוא אמר, לא אני".

ולגבי המופע "הפרח בגני"?

"נו, מה זה קשור אליו?".

הוא אומר שזה קשור לזוהר והם היו אמורים להיות משולבים בעניין.

"לא היו דברים מעולם. הוא דוחף את עצמו בכל מקום שזוהר קשור, לגזור קופון. זו לא פעם ראשונה שהוא עושה את זה".

הזכויות שלו, לא?

"איזה זכויות? על מה הזכויות? יש לו זכויות על מה שזוהר שר? הזכויות הן של הכותבים. מה הקשר אליו?".

זוהר ארגוב (צילום: ניצן שאול)
זוהר ארגוב (צילום: ניצן שאול)