תעלומת השנה, אם לא העשור: האם שרת התרבות, מירי רגב, עשתה ניתוח פלסטי בפניה? רבים חיפשו את המנתח, את המזריק או את חלון הזמן שבו נעלמה רגב מעין הציבור. אבל כרגיל ליאורה כאן כדי לפתור את החידה.

השבוע היא נפגשה עם שרת התרבות בחתונה של חברים משותפים, ביצעה תחקיר מעמיק בנושא וגילתה כי לא דובים ולא ניתוחים וכי מדובר ברגישות של רגב לאור השמש, מה שקרוי בצקת שמש, הנגרמת מחשיפה גבוהה מדי לחמה היוקדת.


> עדכון מאגף הטיסות הנכנסות. רגע לפני שפורסמו המלצות המשטרה בפרשת הצוללות, עד המדינה, מיקי גנור, נחת בחמישי שעבר בצהריים בטיסת UP של חברת אל־על במחלקה היעני ביזנס, שכוללת את שלוש השורות הראשונות. בכל זאת, אולי צריך לחסוך קצת לפני שמחזירים מיליונים לקופת המדינה.

כנראה שגם המילים נגמרו לגנור, כי הוא ישב בחולצת טריקו ולא החליף הגה עם איש משכניו לטיסה. ליאורה מקלה על הרשויות ונותנת נתונים מדויקים: טיסה LY2366 מבודפשט, שורה 21, מושב e. את תגובת גנור לא ניתן היה להשיג.

מיקי גנור. צילום: פלאש 90


> ובכלל, קשה הנחיתה בארץ הקודש. קובי אלכסנדר בילה במעגן בכנס של עמותת סיירת שקד, שלה תרם בנדיבות, הרגיש לפתע לא טוב ואושפז לבדיקות בבית חולים פוריה. ליאורה מאחלת רק בריאות.