הריב בין אופירה אסייג לבין יאיר נתניהו ממשיך: בנו של ראש הממשלה תקף הבוקר (שבת) את שדרית הטלוויזיה, ואף איים לתבוע אותה. ההתנצחות בין השניים שהתחילה אתמול אחרי שאסייג אירחה בתוכניתה את אורנה פרץ, שהתפרצה לעבר אביו של יאיר, ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך נאום, והוא ענה לה "את משעממת"

אתמול כתב בנו של ראש הממשלה על אשת הטלוויזיה כי "אופירה אסייג היא בהמה גסה שהגיעה לאן שהגיעה בזכות רומן עם גבר נשוי. הסיבה היחידה ש״קשת״ משדרים את התת רמה הזאת היא בגלל ההסתה שלה נגד אבא שלי ומשפחתנו ונגד ציבור הימין. ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז׳ה מבחילה".



 
אסייג הגיבה: "אני מאחלת למשפחת נתניהו לצאת זכאים במשפט ולזכור שהכי חשוב לא להזניח את הפריפריה. ליאיר אני מאחלת שסוף סוף ימצא עבודה, וככה אולי יהיה לו משהו מועיל לעשות".

בסביבתו של יאיר נתניהו מדגישים כי הוא עובד בשורת הדין והרצאות לתיירים נוצרים על ההיסטוריה של ישראל.

היא הגיבה גם בחשבון האינסטגרם שלה: "מדהים אותי הפער הגדול בין האינטליגנציה הגבוהה, החדות, הרהיטות והקריירה המוקדמת של בנימין נתניהו לבין הבטלה והשעמום של יאיר נתניהו: כשבגיל 27 אבא שלו כבר היה אחרי פיקוד על צוות בסיירת מטכ”ל במבצעים נועזים, יאיר נתניהו חי על חשבון הציבור, משועמם, נמצא בבטלה ומתבטא בסוג של טירוף. אין ספק שאת הגנים שלו הוא קיבל מהאמא".





נתניהו מחק את הפוסט המדובר וכתב בפוסט נוסף: