תתחילו להכין מתנות, ושלא תגידו שליאורה לא הזהירה אתכם. יום ההולדת ה–60 של הגברת הראשונה, שרה נתניהו, ייערך ב–5.11, יום שני, במסעדה בצפון הארץ.

(צילום: פזי אברמוביץ')
(צילום: פזי אברמוביץ')

>חדשות התאגיד 1: רומי נוימרק עברה לגור בירושלים.



חדשות התאגיד 2: האם הוא אכן יעבור מתישהו לירושלים כמו שקבוע בחוק? כי בינתיים משלמים על בניין ענק בגבעת שאול, אבל למיטב ידיעתה של ליאורה חוץ מבית קפה שמחכה שמישהו ייכנס אליו, הוא עדיין לא מאוכלס.

מהתאגיד נמסר: ״ישיבות המועצה וההנהלה, בראשות היו"ר והמנכ"ל, מתקיימות בירושלים, בחודש האחרון בבניין התאגיד בגבעת שאול, ובאופן שוטף בירושלים מיום עלייתנו לאוויר. כך גם שידורי החדשות של קול ישראל. התאגיד נערך למעבר מלא שבסופו ישודרו כל שידוריו, ברדיו ובטלוויזיה, מירושלים, אך בשל התנגדות וסירוב ועדי העובדים למעבר בשלב זה, הנושא נבדק ונמצא בדיונים מול העובדים".

>כמו במשחקי הכדורגל הכי מותחים, זכה כוכב העבר של הפועל ראשון לציון וסגן ראש העירייה, איתן שלום, לחיזוק מרשים לרשימתו בדקות האחרונות לפני הבחירות לרשויות המקומיות שיתקיימו ביום שלישי. שני כוכבי נבחרת ישראל, ערן זהבי, מלך השערים בסין, ורמי גרשון ממכבי חיפה, תושבי העיר מלידה, הודיעו על תמיכתם ב"תנועה החברתית הירוקה" בהובלתו של שלום, המתמודדת למועצת העיר בראשון לציון. למי שלא יודע: שלום משמש גם כמחזיק תיק הספורט בעירייה, וזהבי כיכב בטרם התפרסם בקבוצת הנוער של הפועל ראשון לציון.

ערן זהבי ואיתן שלום (צילום: יח"צ)
ערן זהבי ואיתן שלום (צילום: יח"צ)

>יעל גולדמן, ישראל אהרוני, מוטי רייף, גלית גוטמן, שחר פאר, רות אסרסאי, הראל סקעת, טיילור מלכוב ואברהם טל הצטלמו בהתנדבות לתערוכת "שמיכה מחבקת" של המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר והמרכז הרפואי לב השרון לקידום טיפול בנפגעי ונפגעות טראומה על רקע מיני.