שבועיים עברו מאז קראתם כאן ב-TMI שהזמר המסלסל והרווק המבוקש אייל גולן ביקר בבית הוריה של מתמודדת האח הגדול,דניאל גרינברג (24), דיירת בה הוא תמך במהלך העונה בהקרנת משחקת ליגת האלופות. אז למרות שהשניים ניסו להצניע את המפגש מהרשתות החברתיות, היו כמה נשמות טובות באותה ארוחת ערב שכן העלו תיעוד של השניים, דבר שהעלה תהיה לגבי קשר רומנטי מתהווה בין גולן לגרינברג. השניים הכחישו את הזוגיות וממנהליו של גולן נמסר שהוא חבר של משפחת גרינברג מזה שנים רבים והוא רק הגיע לראות משחק כדורגל.

אז אחרי שנסע עד לישוב מיתר שבדרום כדי לצפות בטלוויזיה יחד עם גרינברג, משפחתה וחבריה, אתמול גולן והמנהל שלו בני פרץ ערכו אירוע הכנסת ספר תורה שתרמו לכבוד סידנא בבא סאלי זצ"ל ולעילוי נשמתו של החייל בן יצחק וענונו ז"ל באשדוד ובין האורחים שהתרשמו מכתיבת ספר התורה והתפילות הייתה גם כפי שאתם יכולים לנחש, גרינברג שהתייצבה יחד עם הוריה. עוד נכחו: בר סנדלר ואחיה רועי סנדלר, חיים רביבו ואחרים.

חיבוק תמים? דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: אלוני מור)
חיבוק תמים? דניאל גרינברג ואייל גולן (צילום: אלוני מור)


מקורבים לצמד, שגם נכחו באירוע ליחששו ל- TMI שהשניים מאוד צמודים בתקופה האחרונה ובמהלך האירוע הם אפילו הלכו לבקש ברכה מהרב לזוגיות טובה.אז למרות שהשניים טרם "יצאו מהארון" ואישרו את הידיעה באופן רשמי, ניתן לכם להסיק את המסקנות בעצמכם.

מליאם הפקות נמסר: ״כפי שידוע אייל גולן חבר טוב של המשפחה כבר המון שנים ולכן הם הוזמנו ונכחו באירוע אמש״.

ברכה מהרב
ברכה מהרב

אייל גולן חותם בספר
אייל גולן חותם בספר

דניאל גרינברג, אייל גולן, רועי סנדלר, בר סנדלר
דניאל גרינברג, אייל גולן, רועי סנדלר, בר סנדלר