מי לא היה רוצה להתחלף אפילו רק ליום אחד עם צמד המנחים החמים אופירה אסייג ואייל ברקוביץ? גם אלה שיגידו ממש לא, ישנו במהרה את דעתם אחרי הידיעה הבאה כי אנחנו כאן לספר שצמד המנחים המצליחים בילו אתמול יום שלם לצידו של הכדורגלן הפורטוגלי כריסטיאנו רונאלד!.

ברקו ואסייג טסו בימים האחרונים לאיטליה לפגוש את הכוכב המצליח בכל הזמנים, לטובת צילומי הקמפיין החדש של HOT. לא רק אופירה עוברת שבועות מטלטלים אחרי ההצהרה על הגירושים מבעלה ואחרי שהוכפשה על ידי בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו ואף זכתה לקריקטורות מעליבות מתומכי נתניהו, כי גם רונאלדו עצמו עובר תקופה סוערת במיוחד, עת התקשורת סערה ודיווחה כי מתלוננת טענה כי רונאלדו אנס אותה.

שקט מצלמים. אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וכריסטיאנו רונאלדו (צילום: יח"צ הוט)
שקט מצלמים. אופירה אסייג, אייל ברקוביץ' וכריסטיאנו רונאלדו (צילום: יח"צ הוט)


אבל למפגש כזה לא מגיעים עם מטענים, בטח לא אסייג שפגשה את כוכב הכדורגל האהוב עליה ולבשה את מיטב בגדיה, או למען דיוק שמלה אדומה וסקסית לצד אודם אדום ובוהק. הקמפיין החדש שצפוי לעלות בחודשיים הקרובים הוא המשך לקמפיינים קודמים של החברה עם רונאלדו שערך לצד יעל פוליאקוב , שלישיית מה קשור והשבאבניקים.

אופירה אסייג מסרה: "התרגשות גדולה בשבילנו להיות במעמד הזה לצד כוכב כדורגל ענק שמזמן כבר הפך לאגדה. מלבד היותו אלוף אירופה ושחקן מדהים, רונאלדו התברר כבן אדם לבבי ונחמד והאווירה בצילומים היתה משעשעת ביותר".

ברקו הוסיף: "כיף גדול כששתי אגדות כדורגל נפגשות בקמפיין אחד. אין ספק שרונאלדו היה מאוד נרגש מהמעמד. צחוק בצד, מדובר בכבוד אדיר שנפל לידינו בחסות הקמפיין של HOT. אני גם בטוח שעם ישראל כולו יהנה מהתוצאה וזה מה שבאמת חשוב".

איך הולך עם הסלפי?
איך הולך עם הסלפי?

בקרוב בסלון של אופירה?
בקרוב בסלון של אופירה?