ברכות (גם אם באיחור קל) לעד המדינה, ארי הרו, לשעבר ראש לשכת ראש הממשלה, שנישא ב–5.10 לבת זוגו טליה אקשטיין בחשאיות מוחלטת. במפתיע, לא נרשמה נוכחות מרחוב בלפור. השניים נישאו באולמי "טרה" בקיסריה, ליאורה אפילו הצליחה לצוד תמונה של בני הזוג הפוטוגניים.

(צילום: levi dovid photography(
(צילום: levi dovid photography(

>ערב טוב לך. ליאור נרקיס נראה חומק בשעה שלוש לפנות בוקר למערת המכפלה בליווי אישי של האושיה ברוך מרזל.


נרקיס, חזק וברוך?

עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של נרקיס: "ליאור אכן היה במערת המכפלה בהושענא רבא כל הלילה בתפילות, הוא לא פגש/ראה או היה עם ברוך מרזל או ידע שהוא נוכח במקום, כך שאין שום קשר בין היותו באותו מקום אם אכן היה גם באותו זמן".

מרזל, כמו פרפר?

"אני עושה הרבה סיורים בחברון ולא מפרט על כל מי שמסייר איתי".

ליאור נרקיס (צילום: אביב חופי)
ליאור נרקיס (צילום: אביב חופי)

>מיקי גבע נצפה רוכב בדיזנגוף על אופניים חשמליים ומבצע שלוש עבירות בו־זמנית. רוכב על המדרכה, מדבר בטלפון ובלי קסדה. גבע לא עונה על הודעותיה של ליאורה.

>היישר משדה התעופה אחרי הביקור ההיסטורי עם ראש הממשלה בעומאן, מיהר יוסי כהן, ראש המוסד ("הדוגמן"), לגעש לחתונתם של רעות ונעם פיין,נכדם של דליה ועוזי ז"ל יאירי, מי שהיה מפקד סיירת מטכ"ל שנהרג במהלך הפריצה למלון "סבוי" בתל אביב בשנת 1975. נרשמה נוכחות בולטת לאנשי הסוד והסתר, תמיר פרדו ושות'.

ברכות לסבתא המאושרת דליה. מזל טוב.

"תודה".

אשמח אם תוכלי להעביר לי תמונה יפה, למשל עם ראש המוסד.

"לי עדיין אין תמונות. מצטערת".

>מאות הגיעו ביום שלישי לגלריה נור ביפו לערב ההתרמה של עמותת sos המקימה כפרי נוער ומועדוניות לנוער בסיכון. בין התורמים ניצפו מנכ"לית העמותה, נלי גבע, יו"ר העמותה, נתן מאיר, איש התקשורת הנריקה צימרמן, גיל סגל מנכ"ל יש עתיד, אריאלה ורטהיימר, אסף חפץ, מירי רוסמן, ניצה ואבי אשד ועוד. מי שהפיקה את הארוע המרגש היא המפיקה והמעצבת נעמי סילפן.

נלי גבע נעמי סילפן (צילום:  שי בראל)
נלי גבע נעמי סילפן (צילום: שי בראל)