מסתבר שהסכסוך המשפטי בין להקת אתניקס לבין אחד משני מייסדיה ויוצרי שיריה, תמיר קליסקי המושעה מהלהקה, עדיין נמשך, בעיקר סביב המחלוקת באשר להכנסות שמתקבלות מההופעות המשותפות של אתניקס ואייל גולן. חברת שולטן, שבשליטת תמיר קליסקי ואחיו דרור, הגישה לאחרונה תביעה חדשה ועדכנית נגד חברי אתניקס ואייל גולן בטענה להפרת ההסכם לשיעור חלוקת הכספים מההופעות המשותפות. לטענת שולטן (המחזיקה הבלעדית בסימן המסחרי "אתניקס"), שהפיקה פיננסית את אלבומיו המצליחים של אייל גולן, מגיעים לה על פי ההסכם 60% מכלל כספי ההופעות המשותפות, כפי שהיה נהוג בעבר בהופעות המשותפות עם אייל גולן. כידוע, הצמד קליסקי ונחמה יצרו בשנות ה–90 את להיטיו של אייל גולן והזניקו את הקריירה שלו. בשבוע הבא צפוי להתקיים דיון בתיק.

פעם, בהרכב מלא. אתניקס (צילום: מוזס פיני סילוק)
פעם, בהרכב מלא. אתניקס (צילום: מוזס פיני סילוק)

ורד רקנאטי היימן, המנהלת האישית של תמיר קליסקי, תני פרטים.


"בחברת שולטן מחזיקים בחלקים שווים תמיר קליסקי, אחיו היזם דרור קליסקי וזאב נחמה. באי כוחו של קליסקי, עורכי הדין אילן דסאו ואריאל שריג, החליטו בשל הנסיבות הקונקרטיות למחוק את כתב התביעה המקורי (שהוגש בהליך מקוצר) ולהגיש תביעה חדשה במתכונת מורחבת. בית המשפט הנכבד נעתר לכך. טרם ניתן פס"ד. עו"ד יוסי כהן, חברו הוותיק והקרוב של זאב נחמה המשמש גם כבא כוחו, יכול לספר מעשיות ולהמציא שקרים בענייננו כמה שמתחשק לו. זה לא יסייע לו. הצדק והאמת עם קליסקי ושולטן. העוולות השונות שנעשות לקליסקי ו/או לשולטן על ידי זאב נחמה וחבורתו נמשכות ללא הפסק. לשולטן יש ראיות מוצקות ומהימנות לתביעתה המוצדקת. הסיכויים לזכייתה של שולטן גבוהים מאוד ואפילו מובטחים, גם בתביעה זו".

עו"ד יוסי כהן, ב"כ להקת אתניקס, תוכל להגיב?

"למרבה הצער תמיר ממשיך להיאחז בעבר למרות שחלפו למעלה משנתיים מאז שסולק מהלהקה. בקשה לסעדים זמניים שהגיש בעניין אייל גולן נדחתה על ידי בית המשפט והתביעה נמחקה נוכח פגמים רבים שדבקו בה. תביעה נוספת שהגיש אינה אלא תביעת סרק שהוגשה בקשה לסילוקה".

״אני לא מתלונן, אני מתמודד״.

אייל גולן (צילום: אור גפן)
אייל גולן (צילום: אור גפן)