תושבי פתח תקווה שמחו לגלות שצמד המנחים אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג יגיעו עד למתנ"ס הקרוב לביתם במסגרת אירועי חנוכה הקרובים ויעניקו הרצאה זוגית מצחיקה וסוחפת. העירייה מיהרה לפרסם את האירוע והחלה במכירת כרטיסים. אממה, באופן מפתיע שבוע אחרי הפרסומים הנהלת המרכז הקהילתי הוציאה פרסום כי ההרצה בוטלה מסיבות שאינן תלויות בהם ובמקום צמד המנחים יופיע ניקי גולדשטיין.

אז מה באמת קרה ומדוע בוטלה ההופעה? ל- TMI יש התשובות. מקורות יודעי דבר לחששו למערכת שלמרות מה שסוכם בחוזה, ברקוביץ גילה להפתעתו שמוכרים כרטיסים למופע וביטל מיד את הגעתם. לטענתו כך נמסר, הם לא מתנהלים ככה, הם מוכרים הרצאות פרטיות עם כניסה חופשית ולא הרצאות מסחריות, כאלו שנמכרות בכרטיסים לקהל הרחב. ההרצאה כאמור בוטלה ומי שרכש כרטיסים יקבל את כספו חזרה. כך מסרו מטעם העירייה.

לא יגיעו לפ"ת. אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום: ניר פקין)
לא יגיעו לפ"ת. אייל ברקוביץ' ואופירה אסייג (צילום: ניר פקין)


דובר העירייה חזי חקק מסר: "במסגרת אירועי חנוכה במרכז קהילתי נפלאות, נסגר חוזה להרצאה של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ. לאחר סגירת התוכנית והתיאומים נשלח אליהם פלייר. משנכחו לדעת כי תתקיים מכירת כרטיסים להרצאתם ביטלו את השתתפותם. בשיחה של השניים עם מנהלת המתנ"ס נאמר כי הם לא מסכימים שיימכרו כרטיסים אלא שנאפשר כניסה חופשית".

אייל ברקוביץ אישר את פרטי הידיעה.
אופירה אסייג לא הגיבה עד לרגע פרסום הידיעה