כשנטע ברזילי ניגשה לאודישנים של הכוכב הבא לאירוויזיון היא לא תיארה לעצמה ששנה אחרי היא כבר תאחוז בתואר "זוכת האירוויזיון" לשנת 2018, תצטלם לתוכניות בינלאומית, תופיע על במות ברחבי העולם, תערוך מפגשי כבוד עם אנשי ציבור ופוליטיקאים ותשמש מבלי שתכננה הנציגה שלנו בעולם, כך לפחות טוענים העוקבים אחריה ברשתות שהביעו ממנה אכזבה גדולה ומורת רוח.

בסוף השבוע האחרון בילתה ברזילי בעיר הבאגטים פריז שבצרפת במסגרת הופעה שערכה אמש באולם מלא עד אפס מקום עם קהל צרפתי. רגע לפני המופע, ברזילי אף ערכה מפגש ממלכתי עם ראש עיריית פריז, אן אידלגו במשרדיה בבניין העירייה. עוד באותו ערב בילתה במסעדה צרפתית מקומית והחליטה לטעום את המעדן המקומי של הצרפתים- חלזונות ואף לתעד את חווית הטעימה הראשונה שלה לרשתות חברתיות.



ברזילי שזכתה עד כה רק לאהבה אינסופית של הקהל הישראלי, לא ציפתה למבול של ביקורות על הפיד שלה ונתקלה בהמון תגובות מאוכזבות: "לא כשר, איכזבת, גאווה לישראל שניצחת, אבל את לא קולטת את המעמד שלך, כשר זה בסיס של יהודי ישראלי גאה". אחר כתב: " לא מכבד ולא לעניין", אחרים הוסיפו את תחושות הגועל שהם חשים מהמאכל הלא כשר לצד תיאורי מילים כמו "איכס וגועל" אחר כתב: "לא לשכוח מאיפה באת, אל תאבדי את עצמך. לא חסר אוכל אחר", "ההצלחה עלתה לך לראש באמת נדפקת". "מגעילה פשוט איכס, חסר מה לאכול " ועוד. גם הבוייפרנד של ברזילי אילן בן אור נמנה בין המגיבים המבקרים, וכתב בהומור:"אחר כך אני צריך לנשק את הפה הזה".

נטע ברזילי ואן אידלגו (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת)
נטע ברזילי ואן אידלגו (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת)

החבר החדש (מתוך האינסטגרם)
החבר החדש (מתוך האינסטגרם)