רגע לפני שהפאוור קאפל של הביצה אלירז שדה ואילנית לוי יצעד בעוד חודש מהיום בשביל חופה ויהפכו באופן רשמי לבעל ואישה, הם מסמנים וי על האירועים החשובים שלפני הרגע הגדול. לפני שבוע חגגה כזכור אילנית לוי מסיבת רווקות לוהטת עם חברותיה בצפון הארץ, וכעת מגיע תורו של הבעל המיועד.

אז לא תמצאו כאן נסיעה לעיר הימורים או חשפניות כי שדה החליט לחגוג את הפרידה מהרווקות בצורה קצת שונה. בסוף השבוע האחרון ארז שדה מזוודה ואת חבריו הטובים, אך להבדיל מלוי שארזה איתה ביקיני ושמלות ערב, החתן לעתיד לקח איתו בגדים נוחים וספורטיביים למסע הרפתקני רווי טסטסטרון גברי. שדה חגג מסיבת רווקים יוצאת דופן יחד עם חבריו הטובים ובני משפחתו שהתפרשה על פני יומיים שלמים וכללה פעילויות אקסטרים שונות בין היתר, נסיעה בטרקטורונים בבוץ, לחימה במתחם פיינטבול, ארוחות "על האש" וגולת הכותרת- צניחה חופשית.



שדה העלה סרטון ערוך של החוויה בין השמיים לארץ ונראה שפעם אחת לא הספיקה לו, כשהוא צולם נוחת בקרקע ושר "עוד הפעם". עכשיו אחרי שהשניים כבר נפרדו מהרווקות כל אחד בדרכו שלו, הם לגמרי מוכנים וב-20.12 השניים יהפכו לנשואים באופן רשמי אחרי שמונה שנות זוגיות פוטוגנית יציבה.