אחרי שדווח כי גילה גמליאל היא שיאנית היציאות מהארץ, התלבש עליה ניר גונטז' מעיתון "הארץ". התוצאה: גונטז' כמעט נדרס על ידי נהגה של השרה. עד ראייה מבוהל משחזר: "היה פה מתחת לבית של גילה גמליאל עיתונאי שרצה לראיין אותה. הנהג שלה רצה להכניס את האוטו לחניון, כדי שהיא תוכל לצאת בלי לפגוש את העיתונאי. העיתונאי בא לשאול את הנהג משהו. והנהג כמעט עלה לו על הרגל. זה היה מפחיד".

גונטז', קצת זהירות בדרכים.

"לא רק שהשרה בוגדת בקשישים ובנכים פעם אחר פעם, היא גם לא מוכנה להסביר למה היא עושה את זה. הצוות שלה עשה שמיניות באוויר כדי להציל אותה מפני, והנהג באמת כמעט עלה לי על הרגל. שווה לחכות לסרט מהאירוע".


גמליאל, ככה נוהגים?

"לא מכירה את הפרטים. הוא מוזמן לפנות ללשכתי ולהעביר את שאלותיו".

(צילום: פלאש 90)
(צילום: פלאש 90)

>לא רק שימי תבורי נעדר מברית המילה של תו פרינס תבורי. גם הדודה, בת־אל תבורי, היחידה מבין ילדי התבוריז שחולקת עם בן־אל את אותה אמא, אביבה, לא נכחה באירוע ההיסטורי.



>כרמל שאמה הכהן, ראש עיריית רמת גן הנכנס, עשה את קבלת השבת הראשונה שלו כראש עיר מכהן עם עובדי התברואה, וגם חגג בתמונה משותפת עם בוקי נאה, לשעבר אויבם של כל ראשי העיר רמת גן לדורותיה.

>ואם עברתם במקרה ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן וראיתם את השחקן אורי גבריאל בחנות הצ'יינג' להמרת כספים, אז תדעו שהוא מצלם סרט ולא בא להחליף לדולרים.

גבריאל, מה השער היציג?

"אני לא יודע אם אוכל לדבר על הסרט ללא אישור. אבדוק ואחזור אלייך".