נראה שאם הייתם שואלים את אייל גולן של פעם איך הוא חוגג אירוע משמח הוא בטח היה אומר לכם שהוא יעביר אותו במסיבה או בבר מגניב יחד עם חברים קרובים, אבל כנראה שזה גם הגיל וגם המאורע שגרמו לו לחגוג את קבלת אות ההוקרה כיקיר הזמר העביר מידיה של ח"כ נאווה בוקר בערב רגוע בביתה של דניאל גרינברג, בוגרת "האח הגדול" ודמות שקרובה אליו בתקופה האחרונה.

את קבלת "הפרס הכי גדול בחיים שלו מלבד ילדיו ואמו" כפי שכתב בפוסט מתרגש באינסטגרם, חגג גולן לא בקרב משפחתו אלא בצפייה במשחק כדורגל בדירתן של גרינברג ושותפתה בר סנדלר, יחד עם שאר האחים לבית משפחת סנדלר- הזמר רועי והאחות מיכאלה, רון אלוף וארוסתו מור חממי, זאת אחרי שבילה בביתן גם ערב לפני. גולן וגרינברג מרבים לבלות יחדיו בחודשים האחרונים, אך הם ממשיכים להכחיש זוגיות וטוענים כי מדובר בחברות בלבד.

חולה על כדורגל. אייל גולן עם דניאל גרינברג, רועי, מיכאלה ובר סנדלר מור חממי ורון אלוף (צילום: אינסטגרם)
חולה על כדורגל. אייל גולן עם דניאל גרינברג, רועי, מיכאלה ובר סנדלר מור חממי ורון אלוף (צילום: אינסטגרם)


לאחר שהבחירה בזמר לאור הפרשיות בהם היה מעורב הובילה למחאה חברתית במהלך כל השבוע האחרון, בין לבין הפנדלים, מצא גולן גם זמן להוקיר תודה לכל מי שכן תמך בו ועל הדרך להוכיח לכולם שלמרות המחאה יש ציבור רחב של אנשים וידוענים מהתעשייה שכן מפרגנים ותומכים בו. בלטו במיוחד כתב הפלילי גיא פלג שחשף לראשונה את הסיפור עם הקטינות, רגב הוד, נטלי דדון, ירון אילן, איתי לוי, דודו כהן מעפולה, מרינה קבישר, לאה שנירר, דוד רביבו, נסרין קדרי, בר סנדלר, ברק שמיר, רן שפיר, בנו ליאם ואחרים.

ככה זה נראה בערב יום שני (צילום: אינסטגרם)
ככה זה נראה בערב יום שני (צילום: אינסטגרם)


 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תודה רבה לשדולה לקידום הזמר העברי ובמיוחד לחברת הכנסת נאוה בוקר על הפרס הזה. הפרס הכי גדול בחיים שלי מלבד ילדיי ואימי היא המוסיקה. אהבת הקהל והיכולת לשיר וליצור היא שמניעה אותי קדימה. תודה לכל הכותבים ,מלחינים ,מעבדים ונגנים שעובדים איתי ועם אחרים ויוצרים איתנו יחד את הפסקול של החיים שלנו. מוסיקה ישראלית . ביום כזה אני רוצה להשתתף בצער המשפחה והחברים על לכתו של יגאל בשן מהאהובים שבזמרי ישראל. יהי זכרו ברוך!

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1) on