השהות הקצרה בבית "האח הגדול" והנוכחות בתעשיית הבידור פתחה לה את התיאבון! נראה שהדיירת היפה דניאל גרינברג כאן כדי לנצל את דקות התהילה שלה וממש בקרוב תחזור לככב על המסך שלכם! בין לימודי משחק, חברות קרובה עם אייל גולן ואירועי השקה, כשהאחרונה בהן הייתה אתמול, כשהוזמנה להציץ במתחם BOXULAR בקניון עזריאלי גבעתיים, שם כוכבים אחרים בביצה השיקו שם את חנויות הקונספט שלהם, גרינברג הצטלמה בימים האחרונים לסדרה חדשה!

אז לא, לא מדובר בריאליטי אלא בסוג של סדרת קומדיה חדשה שתעלה בקרוב ב"הוט" שמציגה שילוב בין הפורט "מחוברים" לשלישיית "מה קשור". ב"מצולמים" (שם זמני), שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וציון ברוך ינסו להצחיק ולרגש אתכם ועם זאת גם לנסח אמירה בעלת משמעות על מה שקורה כיום בחברה הישראלית, כשלכל החגיגה תצטרף גרינברג לתפקיד אורח. אנחנו מהמרים שעבורה, זאת רק ההתחלה.



עוד היו באירוע השקת מתחמי החנויות המודולריות שביט ויזל שהשיקה את neals yard, ליקי רוזנברג עם liky's wear ומושיק גלאמין את אינסטבלוק. החברים הטובים הגיעו להרים להם: סופיה טייב, שירן סנדל, נטלי דדון, לירן כוהנר, מאיה ורטהיימר, דון לני גבאי, עמית פרקש ועוד.

מרימות. לירן כוהנר ושביט ויזל (צילומים: רפי דלויה)
מרימות. לירן כוהנר ושביט ויזל (צילומים: רפי דלויה)

בכושר. מאיה ורטהיימר וליקי רוזנברג
בכושר. מאיה ורטהיימר וליקי רוזנברג

מושיק גלאמין
מושיק גלאמין

לוהטת. נטלי דדון
לוהטת. נטלי דדון