נסלי ברדה עמלה זמן רב על סרט עבור "עובדה", שמגולל את סיפור חייו מלא התפניות של יגאל בשן ז"ל, אך הוא נגנז בסופו של דבר מכל מיני סיבות. ליאורה, שכבר דיווחה על הגניזה לפני כשלוש שנים, מהמרת שהסרט יראה אור בקרוב. מקשת נמסר "אין תגובה". מיקה בשן לא מסרה תגובה עד לרגע סגירת הגיליון.

יגאל בשן (צילום: ליאת פלד)
יגאל בשן (צילום: ליאת פלד)

>מורן, אשתו של בנו ריינהורן, מאמן הכדוריד שהואשם באונס ומעשי סדום בקטינות, החליטה להתגרש ממנו. וזאת דווקא אחרי שאמרה כי היא מאמינה בחפותו. 


עו"ד חיים יצחקי, בא כוחו של בנו, סירב להגיב. מורן מסרה: "אין תגובה".

(צילום: אבשלום ששוני)
(צילום: אבשלום ששוני)

>עוד ישראלית שעושה חיל בהוליווד היא ספיר אזולאי, שלוהקה לסרט אקשן חדש בתור הסוכנת פטרסון. בקאסט לצדה מופיעים ג'ראלד באטלר ומורגן פרימן, שניים שנוהגים להעביר דרכון קבוע בנתב"ג, ופייפר ברבאו, שחקנית פופולרית שזכורה לטוב מהסרט "חופשיות על הבר".

>סערה בעולם המחול. אבשלום פולק ובת זוגו לשעבר, ענבל פינטו, מי שהיו הזוג הראשון של עולם המחול הישראלי ונפרדו לפני מספר שנים, נמצאים בעיצומו של קרב סוער על זכויות יוצרים.

פולק, צעד קדימה, צעד אחורה?

"מתנצל, אבל אני לא מעוניין להגיב על עניינים פרטיים על גבי העיתון. תודה".

פינטו, ריקוד מושחת?

"סליחה, אני לא יכולה לדבר עכשיו".

>בזמן שקוראיה של ליאורה נדחסים בתחבורה הציבורית, כדאי להם לדעת כי מועדון הלקוחות היוקרתי של מרצדס ייהנה בתוכנית האומנותית מהרצאתה של הכתבת הפוליטית והמגישה בחברת החדשות, דנה ויס, על "נשים, תקשורת ותקרת הזכוכית". ויס סירבה להגיב.

דנה ויס (צילום: רפי דלויה)
דנה ויס (צילום: רפי דלויה)