הכדורגלנית קארין סנדל הפכה בשבוע האחרון לשיחת היום לאחר שדווח כי היא החברה החדשה של ישראל אוגלבו ובעקבות כך, קיבלה אין ספור איומים וגינויים ברשת בנוגע לנטיותיה המיניות. כשהידיעה פורסמה לראשונה, גם סילבי ז'אן, אגדת הכדורגל בישראל וכוכבת העונה הראשונה של גולסטאר נשים  הרימה תחילה גבה בדבר אמינות הפרסומים שכן השתיים מכירות כבר שנים, עוד מימיהן המשותפים במכבי חולון ובנבחרת ישראל שם הפכו לחברות מקורבות, כשסנדל אפילו שיתפה את ז'אן בכל החווית ומערכות היחסים שהיו לה עם נשים.

אתמול ניהלו השתיים שיחה כנה שבחרה ז'אן לחשוף ל-TMI בבלעדיות, בה סיפרה לה סנדל על הלינץ' שהיא עוברת בעקבות הפרסומים על הזוגיות עם אוגלבו ולאור השיחה החליטה ז'אן לצאת להגנתה, דרכנו. "כאב לי לשמוע את הכאב שהיא עוברת, אנשים התקשרו אליה וביקשו שהיא תעזוב את הארץ. כששאלתי אותה האם היא עברה צד, היא אמרה שהיא התאהבה בישראל בראי הנשמה, הוא מקסים וזה קרה והכל נקי וטהור כמו האהבה שלי ושל יפעת אורלב. גם אצלנו זה קרה, זוגתי הייתה נשואה לגבר 27 שנים ועברה צד לאחר שפגשה אותי".

עברה בשבילו צד. ישראל אוגלבו וקארין סנדל (צילום: אינסטגרם)
עברה בשבילו צד. ישראל אוגלבו וקארין סנדל (צילום: אינסטגרם)


ז'אן שהתרשמה מהכנות של סנדל הוסיפה: "קארין היא בחורה טובה, היא לא תעשה שום דבר בשביל פרסום, חוץ מכדורגל היא לומדת פסיכולוגיה וטיפול באנשים ויצא שהיא התאהבה בסלב ומשם כולם הוסיפו שמן למדורה. נכון שכל מי שמכיר את קארין מיד הציף אותי בטלפונים עם הפרסומים השונים, בכל זאת יש לנו הרבה מהמשותף, שתינו שחקניות כדורגל, משתתפות בגולסטאר ואוהבות נשים. זה אומנם נדיר בקהילת הנשים לעבור צד, אבל הכל יכול לקרות. נכון שהייתי סקפטית בהתחלה אבל אני עכשיו לגמרי מאמינה לה. אני לא נכנסת לפרטי הסיפור אבל תתנו לאנשים לחיות את חייהם, אהבה היא דבר נפלא, תפרגנו לאהבה".

סילבי ז'אן ויפעת אורלב (צילום: אלירן פאר ונוי ערקובי)
סילבי ז'אן ויפעת אורלב (צילום: אלירן פאר ונוי ערקובי)