משה ממרוד, תדיראן, מעמיד את הקומה שלו למכירה במגדלי יו בסכום של 44 מיליון שקל. כנראה הוא לא יקבל את הסכום הזה, מאחר שכפי שפורסם בלעדית ב"ליאורה" בשבוע שעבר, עמוס לוזון הבקיע לו שער מתחת לחגורה וקנה את קומה 21 של בתו של בני שטיינמץ באותו מגדל ב–28 מיליון שקל.

ממרוד, הנאים השכנים בעיניך?

"שמעתי. לא יודע מה הם מכרו, אני יודע מה אני מוכר".


יש מישהו שמעוניין?

"מתעניינים. מאמין שלקראת האביב זה יתקדם".

משה ודליה ממרוד (צילום: אמיר מאירי)
משה ודליה ממרוד (צילום: אמיר מאירי)

>אולי לא שוכחים, אבל כנראה סולחים. דניאלה דינור, הבת של יחיאל דינור, ק. צטניק, סופר השואה הידוע, עברה לגור בברלין. דינור בחרה לחסום את ליאורה ולא לענות.

>ועוד חדשות מהניכר. מיכאל רבין, הבן של יובל רבין וגרושתו אילת סניור, והנכד של, הביא לעולם תאומים בניו יורק עם רעייתו, ג׳וליה. השמות הנבחרים: ליאם ומילה. לליאורה נעתקו המילים.

יובל, מזל טוב להולדת הנכדים.

“תודה רבה!".

נסעת לראות אותם?

“בעוד מספר ימים".

>אחרי שחשבנו שבוקי נאה, כתב הפלילים המיתולוגי ואיש הסיורים, יחיה סוף־סוף בשלום עם ראש עירייה ברמת גן, הגיע השבוע הסכסוך התורן. נאה זועם על כרמל שאמה הכהן, שבו תמך במרוץ לראשות עיריית רמת גן. הכעס, לפי נאה, הוא על כך שראש העיר הכריז שטקס סיום כיתות ח' ייערך גם השנה באצטדיון וינטר, זאת לטענתו ללא אישור עמותת אוהדי הכח עמידר ר"ג, שנאה הוא אוהד שרוף שלה. הוא טוען שהעירייה יכולה לעשות טקסים איפה שהיא רוצה, אבל במגרש המשקיף אל הספארי זה לא יקרה.

שאמה הכהן, תלך לקבל ייעוץ מצבי בר ומישראל זינגר, היריבים הקודמים?

“אין שום החלטה כזו".

נאה, מה הבעיה?

״אין לי חברים. קיבלתי משימה ציבורית לשמור על מגרש וינטר עבור הציבור מפני כל אלה שחושבים שהמגרש שלהם״.

בוקי נאה (צילום מסך)
בוקי נאה (צילום מסך)