הפתעה בגבעות הוליווד! אחרי שהיה במערכות יחסים עם הכוכבות הגדולות בתעשיית הבידור האמריקאית גם את שמה של בת הזוג החדשה של בראד פיט סביר להניח שאתם מכירים! על פי הדיווחים מעבר לים, האקס של ג'ניפר אניסטון ואנג'לינה ג'ולי יוצא עם עוד כוכבת ענקית: השחקנית שרליז ת'רון.

על פי השמועות השניים התחילו לצאת עוד בתקופת החגים, כשמי שאחראי על השידוך הוא לא אחר מהאקס ארוס של ת'רון, השחקן שון פן. מאז, העניינים המשיכו להתלהט ובמהלך סוף השבוע שעבר השניים הגיעו למסיבה פרטית ועל פי הדיווחים, הפאוור קאפל החדש של הביצה ההוליוודית לא הצליח להוריד את הידיים אחד מהשנייה.

צ'אמר. בראד פיט (צילום: גטי)
צ'אמר. בראד פיט (צילום: גטי)


אחד מהנוכחים באותה מסיבה סיפר כי פיט הגיע למסיבה קצת באיחור וישר הצטרף לת'רון שישבה על הבר "כמו צעירים מאוהבים הם התלטפו ופיט אף כרך את ידו סביב המותן שלה ובאיזשהו שלב הוא אפילו קרץ לה" שוקינג. נראה שהשניים לא מאוד מתאמצים להסתיר את הזוגיות מה שאולי מסמל על רצינות הקשר. האם יש כאן זיווג משמיים?

למי שלא זוכר נעשה סדר קצר, פיט בן ה-55 וג'ולי נפרדו ב-2016 וניהלו קרב גירושים מכוער כשבסופו של דבר הגיעו להסכם ממש לאחרונה, למרות שלאחרונה שמו נקשר בפרופסור נרי אוקסמן הישראלית לשעבר השניים לא נראו מעולם יחד והדבר לא אושר על ידי אחד מהם. ת'רון לעומת זאת הייתה מאורסת לשון פן ובשנת 2015 ביטלו את האירוסין. מאז, שמה לא נקשר באף מערכת יחסים אחרת בטח לא כזו נוצצת.

מושלמת. שרליז ת'רון (צילום: רויטרס)
מושלמת. שרליז ת'רון (צילום: רויטרס)