השף הלוהט שגרף מציון ברוך את תואר אליל הבנות, יוצא להגנת החברה הטובה מגי טביבי. בשבוע שעבר קראתם כאן ב-TMI כי כוכבת האח הגדול החליטה לעזוב את הסוכנת שלה אלינור שחר שמלווה אותה בחצי השנה האחרונה מאז שיצאה מהבית וכעת מחפשת סוכנות חדשה שתקדם אותה לתפקידי משחק וקמפיינים גדולים. נראה שהסוכן רונן אור צרפתי סלד מההחלטה ויצא בפוסט פומבי, אליו הגיב בעצבנות טום אביב. מבולבלים? נעשה לכם סדר.

מגי טביבי (צילום: אור גפן)
מגי טביבי (צילום: אור גפן)

צרפתי, סוכן האומנים שמייצג בין היתר את אביבה תבורי, יצא נגד טביבי לאחר שקרא את הידיעה אצלנו וכתב פוסט זועם: "מגי טביבי את מעצבנת אותי. עוד יוצאת ריאלטי חיה בסרט. חוץ מלבגוד בבן הזוג שלך בריאלטי, איזה כשרון יש לך שאת רוצה לעזוב את הסוכנות? מי את? כל אחד חושב שהשמש זורחת לו מהתחת". חברה הטוב של טביבי, ויש הסוברים שספק אפילו בן זוגה החדש, השף טום אביב לא נותר אדיש ויצא להגנתה של טביבי כשהעלה בסופ"ש פוסט נגד אור צרפתי וכתב: "לא ידעתי שהצל הפך להיות סוכן מוערך".


טום אביב התעצבן. (צילום: רפי דלויה)
טום אביב התעצבן. (צילום: רפי דלויה)

טום אביב, למה אתה כועס?

"מה שמעצבן אותי בכל הסיפור שכל איש קטן עם פה גדול מרשה לעצמו להגיב ולהכנס בכל מי שעולה על רוחו. בסופו של דבר מדובר בילדה בת 24 שיש לה שאיפות ורצונות. עכשיו גם ההזוי הזה שלא קשור צריך להביע את דעתו. הגיע הזמן שאנשים יתעסקו בעצמם ויפסיקו עם כל השיט".