ענבל אור, תודו שהתגעגעתם, תככב בקרוב (או לא) בסרט דוקומנטרי. הבמאית נילי טל מאשרת לליאורה כי היא עובדת בימים אלה על איסוף חומרים לסרט שיעסוק באור ובדרמות האינסופיות שהיא מייצרת חדשות לבקרים.

טל, מה את יכולה לספר לנו על הסרט?

"בבוא העת. הסרט ישודר ביס דוקו".


אור, הבנתי שנילי טל עושה עלייך סרט דוקומנטרי.

"גם אני שמעתי".

היא פנתה אלייך?

"כן, בוודאי. היא פנתה אלי בעבר, אך סירבתי להשתתף. פנו אלי עוד במאים ומפיקים בעלי שמות עולמיים ובשלב זה איני מעוניינת".

אומרים שלפני כל צילום פומבי את מזמינה מאפר ומעצב שיער.

"ליאורה יקירתי, אני עסוקה כעת".

ענבל אור (צילום: אבשלום ששוני)
ענבל אור (צילום: אבשלום ששוני)

>באחד מימי הסערה נכנסה לסופר השכונתי "טיב טעם" בסניף בן יהודה מי שטומי לפיד היה קורא לה ״הקטנה״, הקוראים של ספריה המשובחים מכירים אותה כשולמית לפיד ומצביעי הבלורית של יאיר לפיד מכירים אותה בתור האמא שלו. אבל עכשיו אנחנו בסופר והיא חבושה בכובע גרב שמסתיר לה את הפנים, מעיל גדול וערדליים, מחזיקה ביד "ריצפז" וצועדת בצעדים קטנים אל הקופה, שם נחרדת לגלות שיש תור של שלושה אנשים שממתינים בדממה וכיסא הקופאית ריק. לפיד האם הביעה את מורת רוחה הגדולה על כך ש"יש פה תור ענק ואין קופאית". כשהפגנת המחאה לא הועילה, היא יצאה לחפש את הקופאית בין המדפים, אבל גם כאן ללא תוצאות. עד שלפתע הופיעה הקופאית, הסבירה שהלכה להחליף מוצר של לקוחה והסדר שב אל כנו.

>יום שני, נתב״ג, 8:00 בבוקר, דורית בר אור מלווה בעגלות ובארבע עובדות שלה ממהרת להספיק לתפוס את הטיסה למילאנו. למחרת, 17:00, דורית בר אור עם אותן עגלות ואותן מזוודות באולם היוצאים, ממהרות החוצה לתפוס מונית.

דורית בר אור (צילום: עופר חן)
דורית בר אור (צילום: עופר חן)