תגידו בשעה טובה גם לילד של כולנו, יאיר נתניהו, שיצא לדרך עצמאית וכבר לא מתגורר בבית הוריו. מטעם משפחת נתניהו לא נמסרה תגובה.

>חגית לבייב, הבת של לב, יצאה לחופשה משפחתית וממותגת במקסיקו. פאן במקסימום.

>ליאורה שמחה לבשר על רומן חדש בין האלמן הכי מבוקש בישראל, יואב פפושדו, שהיה נשוי למלכת היופי לשעבר, ספיר קאופמן ז"ל, לבין אלה אגם–גלאור, האלמנה שמנהלת את חברת השמירה של בעלה המנוח, יורם גלאור ז״ל, שנפטר לפני כארבע שנים. לו יש שלושה ילדים וגם לה. היא בת 50 ונחשבת יפהפייה, חטובה ועוצרת נשימה. גם הוא, מצדו, מצויד במראה מצודד.


אגם–גלאור, אפשר להגיד מזל טוב?

״תנסי לדבר איתו. הוא יותר פיגורה ממני״.

שני אנשים יפים. מה הבעיה?

״בסדר. אני מאשרת״.

יואב פפושדו (צילום: פזי אברמוביץ)
יואב פפושדו (צילום: פזי אברמוביץ)

>עקיבא שמואלי, שושו בשבילכם, שהתמודד ב"המירוץ למיליון" ובבחירות 2015 לפריימריז במפלגת הבית היהודי, טוען שבני גנץ שאל מוויקיפדיה, ללא רשות, תמונה שהוא צילם, לצורך קמפיין הבחירות שלו ושל חוסן לישראל.

שמואלי, עד יום שלישי גנץ שתק. על התמונה הזו הוא דיבר איתך?

״אחד מהחיילים שלי הפנה את תשומת לבי לכך שגנץ משתמש בתמונה שלי לצורך הקמפיין שלו. מדובר בתמונה שבה אני מוביל את גדוד 932 של חטיבת הנח״ל, התמונה שהפכה לסמל של מלחמת לבנון השנייה. התמונה נמצאת בוויקיפדיה ועוד בשלל מקומות״.

בני גנץ, תמונה שווה אלף מילים?

מהמטה של בני גנץ נמסר: "אני מבין שכל המדור עלינו. בהצלחה".

>נילי דותן, בתם של דודו ז"ל ומירי תבדל״א, ילדה השבוע במזל טוב את בתה הבכורה דני. דותן מתחזקת בשנתיים האחרונות זוגיות עם קארין אלעזר בנאי, גרושתה של אורנה בנאי, שביחד אימצו את מיקה, אחות לאמיר בנאי.

אלעזר בנאי, מזל טוב. מעכשיו דני תיקרא גם דותן גם אלעזר וגם בנאי?

״לא. היא לא בנאי״.

את נשארת עם השם בנאי?

״אני כן״.

מזל טוב.

״תודה״.