רוני ליבוביץ, האופנובנק, כיכב לאחרונה בהרצאה באושימרקט, מתחם המסעדות בקניון אושילנד בכפר סבא. מאות הנוכחים נהנו, רק ליבוביץ לא, כי הצ'ק ששולם לו חזר בסערה.

ליבוביץ, אתה לוקח אופנוע ודוהר לסניף הבנק שלהם?

"זה נכון שהצ'ק חזר. והכל לאחר מסע יחצני שכלל הופעה חינם בטלוויזיה לקידום אושימרקט ואושילנד, ראיון בעיתונות המקומית לקידום ההרצאה והגעה של 300 איש שקנו כרטיסים. הצ'ק, שוטף פלוס 30, חזר. אין כיסוי. זה מעולם לא קרה לי".


הנהלת אושילנד, תגובתכם?

"מדובר בעסק עצמאי לחלוטין ובחברה המשכירה ומפעילה את המתחם באופן פרטי. לפיכך פעילות השוק אינה נמצאת תחת אחריותו של מתחם אושילנד".

גלעד תקשורת, מי שייצגו את אושימרקט, מה זה פה, שוק?

"הפסקנו לעבוד עם אושימרקט לפני יותר מחודש. למיטב ידיעתנו המתחם בכלל נסגר".

האופנובנק (צילום: מירי צחי)
האופנובנק (צילום: מירי צחי)

>מגיש תוכנית הבוקר וחזאי רשת 13, אלעד זוהר, הופיע במועדון ה"גריי" ביהוד עם להקת S.R.F בהופעה שהייתה אמורה להיות בעצם עם יגאל בשן ז"ל. כמחווה לבשן עלה זוהר לבמה וביחד עם הלהקה ביצע את "הופה היי" ועוד שני שירים נוספים.

זוהר, קריירת שירה בפתח?

"הכרתי את עידית, ליאת ואלון (חברי הלהקה) כשהגיעו לתוכנית שלי 'פותחים יום', והיה לנו קליק מיידי. כשהם הזמינו אותי להופיע - ועוד במחווה מרגשת ליגאל בשן - כמובן ששמחתי. אני חושב שזו לא תהיה הפעם האחרונה שלי איתם. ההופעה הבאה ב'גריי' ביהוד ב–20.2. את מוזמנת".

אלעד זוהר (צילום: אביב חופי)
אלעד זוהר (צילום: אביב חופי)

>אם וכאשר יחליטו בהפקת "האח הגדול VIP" להכניס דיירים חדשים, יכול להיות שתפגשו שם את עו״ד בני כ"ץ, לשעבר עורך הדין של אלון חסן וענבל אור. כ״ץ, עו״ד מוביל בצווארון הלבן, ראש מחלקת חקירות במשטרה לשעבר, חושף פרשת רות דוד ורונאל פישר, ידוע כמי שלא מתפשר על דעותיו, ומקורב לגורמים בכירים במשטרה ובפרקליטות.

כ"ץ, תייצג את נפגעי עדי לאון?

״'האח הגדול' תוכנית מצוינת, אינני מתכוון להגיב לרכילויות״.

רשת, גם ענבל תגיע?

"אנו מודים על העניין הרב על העונה הנוכחית. כשיהיה מה לעדכן נעשה זאת בשמחה״.

>אלה איילון נבחרה זו השנה השנייה להוביל את מותג בגדי הים פלפל מקבוצת גוטקס ולהיות נערת פלפל 2019.

אלה אילון (צילום: אמיר יהל)
אלה אילון (צילום: אמיר יהל)

>בשבוע שעבר הגיעה ציפי שביט לחזרות לקראת ערב הגאלה של עמותת "גדולים מהחיים" שבו היא לוקחת חלק ויתקיים ב–10.2.

>ולסיום: ליאורה מבקשת מהקוראת יעל דן ומהעורכת שלה לא להתקשר אליה יותר ולבקש פרטים, כדי לעשות פולו־אפים לפרסומים הבלעדיים שלה בלי לתת קרדיט. בפעם הבאה שאתן רוצות אייטם על הרב יונה מצגר, לכו לכלא לשאוב ממנו פרטים ואולי גם תישארו שם. גניבה זו גניבה. 