הידיעה המרעישה לפיה חיים הורביץ, בנו של נשיא טבע, ואשתו נאם נפרדו הכתה גלים בחוגי האלפיון העליון. אחרי חמש שנים של זוגיות בלתי אפשרית, שבתחילתה הגרוש העשיר הכי מבוקש בישראל, חיים הורביץ, חשף את אהבתו למי שהתחילה את עבודתה כקוטפת בננות בתאילנד, מסתמן כי אהבתם באה אל קיצה.
בחמש השנים בהם הזוג היה ביחד, הספיקה המעסה לשעבר, אותה הכיר הורביץ במלון הילטון בתל אביב, להפוך לאשת עסקים, לפתוח ספא משגשג במלון הילטון ומסעדת יוקרה התאילנדית ניטן תאי. 
אך בימים האחרונים השניים עברו להתגורר בדירות נפרדות, לאחר שהשמועות חלחלו לפני כמה שבועות לחבריהם הקרובים. נאם בחרה לפרסם את דבר פרידתם בסרטון בפייסבוק.
 

 



בריאיון למעריב לפני כשנה וחצי, סיפרה נאם על פגישתה הראשונה עם הורביץ. "חיים שאל אם אני יכולה לעזור לו בארגון הבית החדש שלו. לא ידעתי מיהו, לא הייתי מודעת לייחוס שלו, התחלתי לעבוד בבית שלו, ואז הוא הזמין אותי לכמה דייטים", היא סיפרה.

מתי הבנת עם מי את יוצאת?
"אחרי כמה פגישות חיפשתי בגוגל לראות מיהו. כשהבנתי במי מדובר מאוד כעסתי עליו, כי הייתי בטוחה שהוא עובד עלי. מה, בן אדם כמוהו ילך עם מטפלת ומנקה? אין מצב. לא עניתי לטלפונים שלו כמה ימים, ואז הוא דפק אצלי בדלת. פתחתי ואמרתי לו: 'אני יודעת מי אתה, אני מאוד כועסת שאתה עובד עלי, אתה בחיים לא תהיה רציני איתי, ואני מחפשת קשר רציני'. הוא אמר: 'אז מה אם אני חיים הורביץ, יש לי אותו לב כמו שלך וגם אני מחפש אהבה'. חיים הוא גבר שבגברים, הוא לא שם על מה שאומרים, אלא הולך בעקבות הלב שלו. הוא אמר לי שאני האחת והיחידה. הזוגיות בינינו מבוססת על כבוד, נתינה והערכה. כל יום אני מראה לבעלי עד כמה אני מעריכה אותו".

הורביץ הוא בנו של מנכ"ל טבע האגדי, אלי הורביץ ז"ל, שהפך את החברה לאימפריית תרופות בינלאומית. התפוח לא נפל רחוק מהעץ, ובנוסף לייחוס המשפחתי הורביץ ג'וניור הוא המייסד של חברת CHealth העוסקת בפיתוח תרופות ושהייתה מעורבת לאחרונה בהנפקות של חברות Galmed Pharmaceuticals ו–Urogen Pharma (שגייסו בנאסד"ק 40 ו–60 מיליון דולר בהתאמה). הוא גם פעיל בקרן דליה ואלי הורביץ, התומכת בארגונים וביזמים חברתיים המעוניינים לפתח תוכניות בתחומי בריאות, הגיל השלישי, חינוך ואמנות.

"כשראיתי את נעמי בפעם הראשונה בספא ב'הילטון', בכלל לא תיארתי לעצמי שמספר שנים אחר כך היא תהיה אשתי", הוא סיפר למעריב. "לא הייתי פתוח לזה וגם לא דיברנו בכלל".

מה גרם לך להתאהב בה?
"הפנימיות המאוד מגוונת ומעניינת שלה. יש בה הרבה חוזק, אבל גם הרבה רכות. יש לה אינטואיציה מאוד חזקה וגם היכולת לחלום. היא גם בחורה עם לב זהב, לטעמי אפילו יותר מדי טובה, ויש בה גם קצת נאיביות ילדותית. חרוצה בצורה בלתי רגילה, רואה את המטרה עד הסוף. השילוב הזה מאוד משך אותי".