רפי רפאלי, אביה של הדוגמנית בר רפאלי, הורשע הבוקר בבית המשפט באיומים על סגן ראש עיריית הוד השרון, יואב רוזן, לפני שלוש שנים אך לא ייכנס לכלא, כך הוחלט היום בבית המשפט בכפר סבא אך כן נגזרו עליו שלושה חודשי מאסר על תנאי. במהלך שנת 2016, התלונן רוזן נגד רפאלי במשטרה בגין איומים שספג מאביה של הדוגמנית בעודם על הכביש במהלך נהיגה. בעדותו במשטרה אמר רוזן: "יום שישי בצהריים אני עומד ברמזור, שומע צפצוף, מביט במראה ורואה רכב שעומד לעקוף אותי מצד ימין ולפתע חוסם אותי. זה היה רפאלי שקילל אותי ואת הבת שלי".

רפי ובר רפאלי (צילום: מתוך האינסטגרם)
רפי ובר רפאלי (צילום: מתוך האינסטגרם)

רפאלי הכחיש את הטענות נגדו, טען שרוזן, שכשל פעמיים בהתמודדות במערכת הבחירות בהוד השרון מנסה לעשות על גבה שלו ושל בתו הון פוליטי. כדי להוכיח את טענותיו, עבר רפאלי בדיקת פוליגרף פרטית, אותה העביר למשטרה. באמצע 2017 החליטה יחידת התביעות של המשטרה להגיש כתב אישום נגד רפאלי בגין איומים. פרקליטו, ע"וד שרון נהרי, כפר באישומים וטען כי חקירת המשטרה לקתה במחדלים. בית המשפט השלום בכפר סבא החליט להרשיע את רפאלי בעבירה שיוחסה לו כשהוא מציין: "אין באותם מחדלים כדי למנוע את ביטול כתב האישום נגד הנאשם, שגרסת האליבי שלו הופרכה".



עו"ד שרון נהרי, פרקליטו של רפאלי, אמר בתגובה להרשעה: "בצד ההרשעה, עליה נערער, אנו מרוצים מהביקורת השיפוטית שהוטלה על המשטרה הן במחדלים, בסרטון שהועבר לתקשורת בשיבוש החקירה וההתנכלות לרפי רפאלי, שביהמ"ש קבע שאכן הייתה. לא בכדי ביהמ"ש דחה את עתירת המשטרה להטיל עבודות שירות קנס ופיצוי וקבע עונש מזכרי של מאסר על תנאי לשלושה חודשים".

בית המשפט הבוקר. רפי רפאלי (צילום: פלאש 90)
בית המשפט הבוקר. רפי רפאלי (צילום: פלאש 90)