אם עד עכשיו חשבתם שאורטל עמר ובן אל תבורי רק לקחו פסק זמן ממערכת היחסים שלהם כדי להבין לאן פניהם מועדות, נראה שמדובר בפרידה לכל דבר, שהתרחשה זמן קצר אחרי שהביאו לעולם את בנם הראשון תו פרינס.



כשיש ילד בתמונה חווים הצדדים קשיים וסוגיות רבות על מזונות והסדרי ראייה, דבר שלא מקל על הליך הפרידה שהוא כשלעצמו קשה לבני הזוג, אבל כשהשניים נמצאים באור הזרקורים זה לא הופך את העניין לפשוט יותר. עד עכשיו השניים ניסו לשמור על פרטיות ולא להגיב בנושא אך לאחרונה מקורבים לעמר ליחששו שהיא חווה קשיים רבים מול התנהלותו של בן אל שדרש מאורטל לפנות את הדירה שם היא מתגוררת עם בנם הפעוט בן החודש וחצי. היום בשעות הצהריים הגיע בן אל עם אמו אביבה תבורי לדירה בה התגוררו הזוג עד לא מזמן על מנת לקחת פריטים ששייכים לו אלא שאז גילה להפתעתו שהמנעול בדירה בה מתגוררים כיום עמר ובנו תו פרינס הוחלף.

לאחר שהבין כי עמר מסרבת להכניסו לדירה, הוא הזמין פורץ מנעולים והיא מצידה הזמינה מיד ניידת משטרה למקום. נראה שהתרחשויות האחרונות הובילו אותה להפוך את הויכוח לפומבי והעלתה פוסט עוקצני במיוחד כמסר לאב בנה ובחרה לצטט משפט משירו הנודע של שימי תבורי, אביו של בן אל שנמצא איתו בסכסוך וכתבה: "הבטחנו זה לזו ברגע של חולשה שאם זה יגמר, נגמור את זה יפה" וסיימה והוסיפה בסוגריים "אמר המשורר".

כך כתבה אורטל (צילום: אינסטגרם)
כך כתבה אורטל (צילום: אינסטגרם)



בן אל לא נשאר חייב והשיב לה בחזרה במשפט קשוח שנלקח מתוך שירו הנודע של קניה ווסט ובתרגום חופשי לטקסט שהעלה בסטורי: "אני לא אומר שהיא גולדיגרית, אבל היא גם לא מסתובבת עם תפרנים" וסיים כפי שסיימה: "אמר המשורר" והוסיף סמיילי קריצה ועל זה נאמר אווצ'.

מטעמם של אורטל עמר ובן אל תבורי סירבו להגיב

לא נעים.
לא נעים.

בימים יפים יותר (צילום: רפי דלויה)
בימים יפים יותר (צילום: רפי דלויה)