אם חשבתם שבגלל גודלה הקטן של מדינה ישראל הדרמות בתעשיית הבידור לא יהיו כאלה גדולות אתם טועים. כי גם אם חשבנו שיש חברים טובים מאוד בביצה, כאלו שיזדקנו יחד בבית אבות, אנחנו מופתעים לדווח על צמד צ'ילבות חדשות בתעשיית הבידור.

הם היו החברים הכי טובים, כאלה שצועדים יחד יד ביד כבר שני עשורים, עובדים ומפרגנים אחד לשנייה בכל הזדמנות, מבלים וחוגגים יחד כבר שנים. מוטי רייף, המפיק האגדי ומגיש התוכנית "בלי פילטרים" בערוץ האופנה, מסתבר פתח חזית מול השחקנית בדימוס ומעצבת האופנה המצליחה דורית (דודו) בר אור.



תחילתו של הסכסוך כך מדווחים מקורבים לשניים החל בתוכניתו של רייף שהזמין את בר אור להתארח לראיון אישי. יודעי דבר לחששו למדור, שבר אור ביקשה מרייף להוריד חלק מהריאיון בעריכה, אלא שרייף שרצה לשמור על תוכנית אותנטית סירב לבקשתה ומכאן נפתחו המבערים. בר אור כך מדווחים, ניסתה להפעיל את כל קשריה ויכולותיה על מנת לסכל את שידור התוכנית ומאז השניים נמצאים בקרב חתולים. גם החברים הטובים המשותפים נאלצו לבחור צד ולשמוע את כל הלכלוכים הדדיים שלהם אחד על השנייה. אותנו רק מסקרן לדעת מה בחרה בר רפאלי חברתם הטובה של בר אור ורייף.

טרם נמסרו תגובות הצדדים.

דורית בר אור, סנדרה רינגלר ומוטי (צילום: יח"צ)
דורית בר אור, סנדרה רינגלר ומוטי (צילום: יח"צ)