לא פעם חשפנו לכם כאן ב-TMI פרטים ראשוניים על מסיבות הפתעה או אירועיים חגייגים העתידים לקרות בסודי סודות ובכך, בואו נודה באמת קצת הרסנו את ההפתעה. אבל גם לנו יש גבול ולמרות שידענו מבעוד מועד שבן זוגה של שיר אלמליח רכש עבורה טבעת ומתכנן לבקש את ידה במהלך החופשה שלהם ברחבי ארה"ב החלטנו לא לשתף את המידע ולא להרוס את אלמנט ההפתעה.

אז כן, בשבוע שעבר אלמליח הכריזה ברשתות החברתיות שהיא מאורסת לבחיר ליבה, איש העסקים הישראלי- איטלקי מייקל זנזורי לאחר שכרע ברך, שלף טבעת וביקש מאלמליח להיות לו לאישה. היא אמרה מיד "איי דו" למרות שבעבר הצהירה שחתונה לא מעניינת אותה, לאחר חווית הגירושים המכוערים שעברה לפני שנתיים בלבד מבעלה אלרואי כהן.

אהבה פורחת. שיר אלמליח ומייקל זנזורי (צילום: אינסטגרם)
אהבה פורחת. שיר אלמליח ומייקל זנזורי (צילום: אינסטגרם)


כעת משתפת אלמליח את עוקביה ברגע ההצעה הרומנטית, העלתה תמונה של זנזורי כורע ברך ושולף טבעת ומסבירה מדוע הסכימה למרות הצהרות העבר וכך כתבה: "רגע של אושר. גם כשחשבתי שלא אצליח לסמוך או להיפתח או לאהוב שוב, החיים הפתיעו אותי מהמקום הכי לא צפוי ואלוהים שלח לי מתנה. אני יותר משמחה לקחת בחזרה את כל מה שאמרתי על חתונה ואהבה חדשה. כי כנראה שהמשפט לכל סיר יש מכסה לא נאמר סתם. אני שמחה שתמיד כיוונתי למקום של אושר ותמיד הקשבתי לעצמי וללב שלי שזה הדבר הכי חשוב. מאחלת לעצמי להיות איתך מייקל כל החיים".