נראה שרוסלנה רודינה לא תאהב במיוחד לקרוא את האייטם הבא. הדוגמנית היפה ששימשה בשנתיים האחרונות פרזנטורית של מותג רשת הנעליים "סקופ" סיימה לאחרונה את חוזה ההתקשרות עם החברה, ונכון שמאז היא הספיקה כבר לכבוש יעדים חדשים וקמפיינים נחשקים אחרים אבל לא תאמינו מי תיכנס לנעליה, תרתי משמע.

רשת הנעליים שציוותה לשורותיה ב-2016 את רודינה שהייתה אז בשיא התהילה שלה, רגע אחרי "הישרדות" וכשהיא בזוגיות עם אייל גולן נפרדה ממנה לפני שנה בשלום וכעת בחרה בפרזנטורית חדשה- בת הזוג הנוכחית של אייל גולן, דניאל גרינברג. עם כל הכאב לרודינה יש גם קצת נחמה כי עבור הקמפיין תרוויח בוגרת "האח הגדול" 120 אלף שקלים, חצי ממה שקיבלה רודינה עבור אותו קמפיין לפני שלוש שנים, אז שלשלה לחשבון הבנק שלה 250 אלף שקלים.

דניאל גרינברג (צילום: שי פרנקו)
דניאל גרינברג (צילום: שי פרנקו)


רוסלנה רודינה (צילום: אסף לב)
רוסלנה רודינה (צילום: אסף לב)


אחרי הטיול עם משפחת גרינברג
לפני מספר שבועות ועד שייערכו הצילומים לקמפיין הראשון הגדול של גרינברג, היא והזמר המסלסל טסו לטיול פלז'ר וביזנס בפראג עם לא אחרת מאשר אמו של גולן, רונית, המנהל של גולן בני פרץ ובת הזוג שלו. אתמול, גולן עלה להופיע באירוע פרטי כשהנשים המרכזיות של חייו אמו ובת הזוג שלו מזמרות יחד את מילות השיר מהקהל. אחרי כל המפגשים המשפחתיים וההצהרות על רצון לאמהות צעירה אנחנו חייבים להודות שאנחנו מרגישים שהקשר הזה הולך לכיוון מאוד רציני, אז שלא תגידו שהופתעתם.

המלך שלהן. דניאל גרינברג ורונית גולן (צילום: אינסטגרם)
המלך שלהן. דניאל גרינברג ורונית גולן (צילום: אינסטגרם)