פחות מיממה חלפה מאז העלתה הדוגמנית והמנחה רותם סלע סטורי בחשבון האינסטגרם שלה ובו ביקרה את הראיון שהעניקה שרת התרבות מירי רגב ל"פגוש את העיתונות" בנוגע לחבירה של בני גנץ למפלגות ערביות. הדוגמנית והמגישה כתבה בתגובה לראיון: "מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר כי במידה ובני גנץ ייבחר הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם ערבים. רינה מצליח שותקת. ואני שואלת את עצמי למה רינה לא שואלת אותה בתדהמה - ומה הבעיה עם הערבים??? ריבונו של עולם ישנם גם אזרחים ערבים במדינה הזו. מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כלל אזרחיה. וכל בני האדם נולדו שווים וגם הערבים רחמנא לצלן הם בני אדם, וגם הדרוזים, וגם ההומואים אגב גם הלסביות וגם שוק השמאלנים"

הפוסט שהתחיל את הסערה.
הפוסט שהתחיל את הסערה.

בעקבות הביקורת של רותם סלע שכיכבה במהרה בגופי התקשורת, הגיעה תגובתו של ראש הממשלה בינימין נתניהו שפירסם בעמוד האינסטגרם שלו, כפי שנוהג לעשות הקולגה שלו נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. נתניהו פנה ישירות לסלע וכתב "רותם היקרה, תיקון חשוב: ישראל היא לא מדינת כלל אזרחיה. לפי חוק יסוד הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי - ושלו בלבד..." אלא שסלע לא לקחה בחשבון שהביקורת שלה בה הביעה עמדה פוליטית פומבית כמו גם תגובתו של ראש הממשלה שבחר להגיב להתבטאותה, תביא נגדה מתקפה קשה ואלימה ברשתות.


רותם סלע (צילום אינסטגרם)
רותם סלע (צילום אינסטגרם)

(צילום: נוי ערקובי)
(צילום: נוי ערקובי)

המגיבים לא הקלו על סלע והציפו את החשבון שלה בתגובות נאצה אלימות וזועמות על היותה שמאלנית עם קריאות ואיומים על חייה. סלע שככל הנראה לא ציפתה לכזאת מתקפת נגד, מיד חסמה את אפשרויות התגובות לתשע התמונות האחרונות שלה בחשבון. זה לא עזר לה, כי המגיבים ירדו לתמונות אחרות ושם מילאו לה את הפיד בתגובות כמו "נפלת למלכודת הפוליטיקה כמה שאין לך שכל", "כמה מביכה ופחדנית שבחרת לחסום את התגובות ולמחוק", "נראה אותך אם אחד מבני משפחתך יהיה בפיגוע איך תרגישי", "אכזבת לא מסוגל לראות אותך יותר בטלוויזיה, הפסדת קהל", "את מוחקת תגובות אנחנו נמחק אותך מהטלוויזיה יא חתיכת גויה", "לא מעניין אותנו מה את חושבת", "פחדנית פשיסטית" , "אנשים כמוך צריכים לעוף מהמדינה" "יש חיילים שמסכנים את עצמם , בושה שאת קיימת בכלל" "את רוצחת את עמך".