נכון, הקיץ עוד לא הגיע וגם עדיין לא חופשת פסח אז כולם יוצאים לנפוש בניכר, אבל אם אתם עוקבים אחרי אנה ארונוב באינסטגרם סביר להניח שהפיד שלכם התמלא בשבוע האחרון בתמונות מעוררות קנאה שלה ושל הארוס הטרי אייל אלגבי ממעיין חופשת ירח דבש מוקדמת בחופים הקסומים של המלדיביים.

אתמול חזרה ארונוב לישראל והיום, רגע לפני שהתייצבה באירוע השקת קולקציית האביב החדשה של פנדורה להם היא משמשת פרזנטורית, היא החליטה לצאת לריצה בשעות המוקדמות של הבוקר אך היא לא ציפתה שהיא תיפול ותיפצע ותקבל "נחיתה לא רכה". המקור לנפילה על פי הערכתה זה "עין הרע" בעקבות התמונות מוציאות העיניים שהעלתה.

לא נעים. אנה ארונוב אחרי הנפילה (צילום: אינסטגרם)
לא נעים. אנה ארונוב אחרי הנפילה (צילום: אינסטגרם)


View this post on Instagram

לאהוב את אנה

A post shared by eyal elgavi (@eyal_elgavi) on


"בחופשה כמו בחופשה עם כל הזמן הפנוי שהיה לי רצתי רק פעם אחת. אני תמיד זורמת עם התחושות והפעם התפנקתי לי במקסימום, ישנתי עד מאוחר יחסית. היום מלאת אנרגיה ופחמימות יצאתי בשש לריצת בוקר. לא עברתי חמש מאות מטרים....ומצאתי את עצמי שוכבת על הבטן בטיילת תל אביב, מדממת מהיד ומהברך...לא ראיתי איזה אבן בולטת ועפתי קדימה מאוד מגושם ולא נעים. "איזו נחיתה לא רכה" חשבתי לעצמי. כך נראית המציאות הכואבת, הכל עובר כמובן אבל החיים לא נשארים חייבים ומנחיתים אותך חזק לתוך החיים עצמם... או שהייתי צריכה פחות להתלהב עם תמונות מלדיביים שלא יעשו לי עין. חמסה חמסה. בוקר טוב!"

אחרי שהתאוששה וניקתה את הדם שמעליה היא עשתה מהפך והתייצבה יפה ומתוקתקת בוילה D של מסעדת דלאל בתל אביב והציגה עסקים כרגיל לצד חברותיה לקמפיין ירדן הראל ומור סילבר ההריונית.

המהפך המהיר. ירדן הראל, אנה ארונוב ומור סילבר (צילום: רפי דלויה)
המהפך המהיר. ירדן הראל, אנה ארונוב ומור סילבר (צילום: רפי דלויה)

שולחות לכם נשיקות
שולחות לכם נשיקות

בקרוב אמא לשניים.
בקרוב אמא לשניים.

יפהייפיה. ירדן הראל
יפהייפיה. ירדן הראל