חודשיים חלפו מאז הפתיעה אנה ארונוב את הביצה כשהתארסה לבחיר ליבה אייל אלגבי אותו הכירה על המסך בתוכנית השידוכים "לאהוב את אנה" בכיכובה וכעת הם נערכים לקראת העתיד החדש המשותף שלהם יחד. בשבוע שעבר חזר הזוג המאורס מחופשה רומנטית במלדיביים ורגע אחרי הם החלו לארוז את תכולת הדירה שלהם לקראת מעבר לדירה חדשה.

הבוקר עזבה ארונוב את דירת הרווקות שלה שליוותה אותה בשנים האחרונות ואת כל הזיכרונות הטובים והפחות שליוו אותה וכעבור שעות של אריזות וסידורים עברו לדירה גדולה יותר משותפת לה ולארוסה אלגבי במרכז תל אביב, לקראת החיים החדשים שלהם כזוג נשוי.



ארונוב שידועה כמי שמשתפת את עוקביה ברשתות בתחושותיה העלתה פוסט בו כתבה: "היום אנחנו עוברים דירה, זה ביג, זה גדול בשבילי זה חשוב. כמעט שמונה שנים אני מתעוררת באותם קירות, מכירה שבילים נסתרים בשכונה, מחלקת שלומים באזור, זוכרת את הריחות של האביב ואור של שקיעה בחורף ובקיץ הפעם זה להעביר דף לגמרי. עם הגיל אני סנטימנטלית יותר ויותר והרגע הזה מרגיש לי משמעותי בהיסטוריה שלנו. אני סאקרית של שינויים, אני משוכנעת שכל שינוי מביא איתו אנרגיה חדשה, הזדמנויות חדשות התחלות מרגשות. אתמול עצרתי לרגע להיזכר באינספור זיכרונות וחוויות שחוויתי פה, חלק אני משאירה בליבי, מחלק אני נפרדת יחד עם המקום. היו לי ימים מאושרים ושמחים, היו משברים ודרמות, בכיתי צחקתי לא מעט בדירה המתוקה הזאת. קמתי לבוקר של אריזות ובקר של עתיד משותף שלנו בבית החדש. זה מרגש אותי באמת".