היסטריה בישראל: אסלי אנוור ואוזג'אן דניז, סורייה ופארוק מטלנובלת הלהיט "הכלה מאיסטנבול", הגיעו היום (שישי) לישראל להופעה וביקור בן ארבעה ימים. השניים נחתו אחר הצהריים בנמל התעופה בן גוריון ומשם נסעו היישר למלון "הרודס" בהרצליה, שם גם יקיימו מפגש מעריצים בחסות חברת HOT.

מחר יקיימו השניים הופעה בהיכל מנורה ביד אליהו לקול תשואות הקהל והמעריצות הנלהבות. לפני ההופעה יערכו בדיקת סאונד וחזרה אחרונה טרם המופע.

בשבוע שעבר דווח ב"גיא פינס" כי כוכב הסדרה אוזג'אן דניז, שמגלם את הדמות הראשית, פארוק בוראן, קיבל איומים על חייו ועל חיי משפחתו בגלל ההגעה המתוכנת שלו לישראל, שגרמו לו לבטל ראיון לצוות ישראלי, והעמידו את המופע בסימן שאלה. בתגובה הוציא השחקן  סרטון הרגעה.



"שלום לכולם", אומר דניז בסרטון. "אנחנו מודעים לעובדה שאתם מאוד אוהבים את הסדרה 'הכלה מאיסטנבול'. כל הצוות נמצא כרגע כאן ומוסר לכם דרישת שלום. להתראות ב-6 וב-7 באפריל. באהבה".

אסלי אנוור. צילום: שרון הופשטיין
אסלי אנוור. צילום: שרון הופשטיין

טירוף "הכלה מאיסטנבול" רק הולך וגובר בישראל וקהל המעריצים בארץ הוא מבין הגדולים שרכשה הסדרה בעולם כולו. מבין המדינות בהן משודרת הסדרה, ישראל היא אחת המדינות בהן הסדרה הפכה פופולרית מאוד (חיקויים בארץ נהדרת, ביקוש אדיר להופעה, פורומים עם עשרות אלפי חברים ועוד).

עלילת הסדרה, אשר מבוססת על סיפור אמיתי, מתרחשת בטורקיה ועוסקת בסיפור אהבתם של סורייה ופארוק בוראן, בן בכור למשפחה מבוססת מאוד בבורסה ונסיך חלומותיה של כל בחורה ישראלית. בעוד שסורייה התייתמה בגיל צעיר וגדלה עם דודתה העממית באיסטנבול, פארוק גדל במשפחה אמידה, לצד שלשה אחים ואם שתלטנית שמתערבת בחייהם של ילדיה ללא הרף, ועושה הכל על מנת להפריד בין זוג האוהבים פארוק וסורייה.