לפני כשבוע קראתם כאן ב- TMI כי הזוג הטרי בביצה יעל שלביה וברק שמיר פירקו את החבילה. הסוכנים של השניים דיווחו כי למרות הפרידה, השניים נותרו ביחסי ידידות, אלא שבסוף השבוע האחרון עוקבים מסורים שמו לב כי שמיר הסיר משלביה עוקב באינסטגרם, בעוד היא בחרה להשאיר אותו בין רשימת ברי המזל שהיא עוקבת אחריהם.

הפרידה עוד לא הספיקה להגליד וכבר מקורות דיווחו ל-TMI ששלביה נראית לאחרונה מתרועעת עם צעיר אמריקאי בן 33 העונה לשם ברנדון קורף, בעל ייחוס משפחתי מכובד מאד. ברנדון הוא נכדו של אחד מבעליה של רשת VIA COM, שמשמשת בעלים של מספר רשתות שידור אמריקאיות פופולריות כמו CBS, MTV, ניקלודיאון וכדומה.

יעל שלביה (צילום: גטי")
יעל שלביה (צילום: גטי")


בביקור האחרון של שלביה בלוס אנג'לס לפני כשבועיים, שם השתתפה בטקס פרסי הילדים האמריקאי, הגיעה שלביה ביחד עם ברנדון לאחר שהקשר נרקם בעקבות שת"פ של ברנדון עם עומרי יערי בעלי סוכנות ITM שמייצגת בין היתר את שלביה ואפילו את שמיר בעצמו.



עוד גילה המדור כי אחרי שברנדון אירח את שלביה באל איי, הוא הגיע לביקור בישראל בשישי האחרון על מנת לבלות עם מכרים בישראל ובין היתר עם הדוגמנית הישראלית. השניים כך על פי מקורות נצפו מבלים יחד במלון סטאי ביפו.

עומרי יערי המייצג את שלביה מסר: "אין תגובה"