להיות ילדים של דמות מפורסמת זה לעיתים קרובות לא נעים בכלל. צלמי פפראצי אורבים בכל מקום כבר מרגע שהם יוצאים לאוויר העולם, החיים שלהם הופכים לפומביים וכל דבר שקורה ישר הופך לכותרת במדורי הבידור והרכילות. אבל לצד החסרונות יש גם לא מעט יתרונות, כמו יחס מועדף, מתנות שוות ויש גם ילדים של מפורסמים, שזוכים מבלי שעשו דבר, לעדר של מעריצים בעצמם.

כך לפחות, אלין וליאם ילדיהם המשותפים של הזמר אייל גולן והדוגמנית ומלכת היופי אילנית לוי שנולדו לתוך חיים באור הזרקורים וידעו ימים פחות יפים בצל התקשורת, עכשיו דווקא נהנים מהפרסום של הוריהם ויודעים איך למנף אותו לתועלתם. מסתבר שלמרות שעדיין לא עשו הרבה בחיים (בעקבות גילם הצעיר) לאלין וליאם יש עשרות עמודי מעריצים נלהבים שרק מחכים לראות אותם ואפילו מארגנים מפגשי מעריצים.

אלין וליאם גולן עם אמא אילנית (צילום: רפי דלויה)
אלין וליאם גולן עם אמא אילנית (צילום: רפי דלויה)


בני הנוער ניצלו את העובדה שיש חופשה ארוכה, ובתחילת השבוע נערך מפגש בתל אביב, ואתמול (רביעי) נערך מפגש דומה במרכז מסחרי באשדוד שם נרשמה היסטריה גדולה לאחר שהגיעו אליו הגיעו עשרות אם לא מאות ילדים, רק כדי לקבל חיבוק וסלפי מהאחים לבית גולן. רגע לפני המפגש ליאם (16) העלה תמונה לחשבון האינסטגרם שלו המונה למעלה מ-71 אלף עוקבים וכתב: "מחר אני מגיע למפגש בשעה 14:00, אין סיבה להסתבך באיך להגיע לשם כי זה בדיוק מול תחנת הרכבת... אם אתם מביאים ברכה/מתנה או כל דבר כזה או אחר תרשמו שם שאני אוכל להודות לכם כמו שאתם מפרגנים לי. מתרגש לפגוש אותכם!" אלין בת ה-12 עוד לא נכנסה חזק לרשתות החברתיות והחשבון הפרטי שלה עדיין חסום, ולכן עומדת על פחות מ-300 עוקבים.

טירוף. (מתוך האינסטגרם של ליאם גולן)
טירוף. (מתוך האינסטגרם של ליאם גולן)