יעל ארד, הראשונה שהביאה לישראל מדליה אולימפית בברצלונה 1992, לא תחגוג את חתונת הכסף עם בעלה, ליאור כהנא. השניים נפרדו לאחרונה.

ארד, זה היה באיפון או בווזארי?

"הפרידה נעשתה ברוח טובה וידידותית".


ליאור, נפרדנו כך?

"אנחנו נפרדים ברוח טובה ובידידות, וחג שמח לכולם".

יעל ארד (צילום: רפיד לויה)
יעל ארד (צילום: רפיד לויה)

>גם נועה רוזין, מגישת תוכנית הבוקר ״פותחים בוקר״ ברשת, ובעלה, עמרי אביאסף, מבעלי חברת ויאמר, המתמחה בתקשורת בין־אישית, החליטו שהם לא משדרים באותה רשת חברתית והחליטו להיפרד. רוזין סירבה להשיב לפניותיה של ליאורה.

>לכל מאות האלפים שדאגו. הכלבה של ארי שמאי, מרסל, שנעלמה באזור הרבנות ומגדלי דוד בתל אביב, נמצאה בריאה ושלמה. הודעה קטנה של הבעלים בפייסבוק עשתה את שלה, ומרסל שבה הביתה.

שמאי, ושבו כלבים לגבולם?

"מרסל הלכה לטיול לחצי שעה ולא חזרה. בעזרת הפייסבוק ורז ואסף סמולסקי היא נמצאה וחזרה אלי הביתה".

>אלין שלמה, הנומרולוגית שחזתה בטלוויזיה במדויק את תוצאות הבחירות, כלומר שנתניהו ינצח גם הפעם, משוכנעת שגם החלק השני בנבואתה יתקיים. לידיעת רביעיית הקוראים - גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי - שלמה ניבאה גם שביבי ייאלץ לפרוש עד סוף 2019. למרות זאת היא הגיבה בזעם בסטטוס בפייסבוק שלה לדבריו של לפיד שהבטיח שימרר לנתניהו את החיים מהאופוזיציה. ציטוט: "כמו שידענו להוביל את ביבי לשלטון, נדע גם למרר לך את החיים, סמוך עלינו".

אלין, משפט שלמה ליאיר?

"הסטטוס הוא על לפיד. בעקבות דבריו שהוא ימרמר את נתניהו. כבעלת השפעה בכוונתי ליצור באזז תקשורתי לכל מהלך של לפיד ולגרום ללפיד לצאת מהחיים הפוליטיים לגמרי. ואני אצליח בזה. אני מבטיחה".

מדוברות כחול לבן נמסר: "לא מגיבים. תודה".