בשבוע שעבר הבריז עומר אדם מהופעה בבר מצווה בשל מחלה. האב הזועם, עו"ד שמוליק מישוק, העלה פוסט עצבני בפייסבוק. לליאורה הוא אומר: "הזמנו את עומר בנובמבר לאירוע שהתקיים באפריל בחצר המלכה בכנות. אירוע בקנה מידה גדול מאוד עם אורחים מכובדים, אירוע מאוד מושקע. בשעה 20:45, שעתיים לפני שעומר היה אמור לעלות לבמה, אני מקבל טלפון מאבא שלו, שאומר שעומר חולה, שיש לו כאבי גרון. האורחים בפנים ואני צריך להסביר לילד שהאומן שהוא רצה אותו לא יגיע".

עם כל הכבוד, בן אדם חולה. מה לעשות?

"אין לי בעיה. מסכים ומקבל. כוח עליון. אבל יש זמן סביר להכין את המשפחה לתוכנית מגירה. קחו בחשבון שאולי הוא ירגיש לא טוב. שילמתי מראש 75 אלף שקל להופעה של 50 דקות. תוך כדי האירוע טיפלתי במשבר ושיחק לנו המזל שליאור נרקיס היה באזור והגיע להופיע בשעה 23:15. אפשר היה להודיע לנו מוקדם בבוקר שתהיה בעיה ולהקטין את הנזק של הילד בצורה משמעותית. אגב, למחרת הוא הופיע ב'אושן' באירוע אחר. תמוה מאוד".


עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של עומר אדם, עשיתם פדיחה?

"עומר אדם הוא בסופו של דבר בן אדם. לצערנו, אנחנו לא יכולים לשלוט במחלות. ניסינו לבצע את האירוע עד הרגע האחרון, ולכן המשפחה עודכנה מאוחר. המשפחה מודעת לכך שבחוזה יש סעיף מחלת אומן, עם זאת כמחווה של רצון טוב ולסייע למפיק ולמשפחה ביקשנו מאומן חבר שיחליף, וכך גם היה. למרות שלא היינו מחויבים לכך חוזית, עשינו מאמץ לסייע ופתרנו את הבעיה".

עומר אדם (צילום: דור ערבה)
עומר אדם (צילום: דור ערבה)

>אסי ישראלוף חגג בלונדון את יום הולדתו ה–39 עם חברו לשלישיית מה קשור, שלום מיכאלשווילי. על תקן ציון ברוך, שתקוע בארץ בצילומי הסדרה שלו, הגיע עמוס תמם, שמחלים מניתוח במיניסקוס. באומנותי: משחק הכדורגל הבלתי נשכח בליגת האלופות בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם.

>לצחי ארבוב יש חברה חדשה. המשפחה גם תרמה לזכר אביהם, דוד ארבוב ז"ל, את מבנה שער ארבוב במרכז הבינתחומי בהרצליה.