שימי תבורי, הכוכב שלעולם לא נס ליחו, מככב עכשיו בפרסומת לטיפות קסמים נגד פטרת ציפורניים.

תבורי, הפטרייה שלך לא חזרה?

"נכון. השתתפתי בפרסומת. נהניתי לפרסם את הטיפות לטיפול בפטרת של ד"ר קלייר. יהודית מצאה אותה באינטרנט, כי סבלתי מפטרת ציפורניים. יהודית המליצה שננסה וזה ממש עזר לי מאוד. חוץ מזה תכתבי שאת הסדר היינו צריכים לעשות בקיבוץ שפיים אבל בסוף זה לא הסתדר".


ואין לך כבר רמז לפטרת?

"עבר לגמרי. נשבע".

תומכת? שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)
תומכת? שימי תבורי ויהודית באומן (צילום: אור גפן)

>אדם מרקס, השם שכבש את הרשתות החברתיות בתל אביב, הוציא החודש לאור את הספר הראשון שלו ״סודות״. השיווק הייחודי נעשה בשת״פ קורע יחד עם אבי ביטר ועוד שלל הטרלות ברשת. הספר הפך במהרה לנושא החם ברשתות. כל המפורסמים כולל סקאזי, משפחת רפאלי, מייקל לואיס ועדן פינס כבר מכורים והעלו תמונות של הספר באינסטגרם שלהם.

>ברביעי שעבר ביקרו כ–20 דוגמניות מסוכנות ITM במקלט לנשים נפגעות אלימות של ויצו בירושלים, ביניהן עדן פינס, אנה זק ומריה דומרק.

>גונן אוסישקין, מנכ"ל אל־על, פתח בראשון את מתחם הפופ–אפ החווייתי של החברה ב"טראסק" בנמל תל אביב - EL AL Wonder World. לאירוע הפתיחה הגיעו: נועה קירל, יהונתן מרגי, בן זיני, אורי פפר וטום אביב.

יונתן מרגי ונועה קירל (צילום: סיון פרג')
יונתן מרגי ונועה קירל (צילום: סיון פרג')

>לראשונה תוסיף לעצמה מגישת הטלוויזיה והעיתונאית רותם איזק טייטל נוסף של דוגמנית מסלול. איזק תהיה בין הנשים שנרתמו לקחת חלק בתצוגת האופנה "Real Women Make Fashion" שכל רווחיה תרומה לאגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) בישראל.

רותם איזק (צילום: אינסטגרם)
רותם איזק (צילום: אינסטגרם)

>ניסים אלפרון והאישה שלצדו, ירדנה, ירדו ל"רויאל ביץ'" אילת כדי לעשות את החג, יחד עם הבת קסם ובעלה דודו, ודגמנו משפחתיות למופת. שתהיה לכם מימונה לתפארת. שבת שלום.