ענבל אור לא עוצרת באדום. אחרי הפקת הבניינים, ההסתבכויות הבלתי פוסקות עם רשויות המס, עם דיירים שלא קיבלו את הדירות ועם חיים אתגר, פותחת אור בקריירה חדשה, תחזיקו חזק: זמרת. אור הקליטה ביחד עם ידיד בשם אופיר לוי ביצוע מרגש לשיר ״זה כל הקסם״.

אור, רכשת את הזכויות על השיר?

״אופיר לוי הוא חבר טוב שלי. הוא משמש כדובר בית חולים קפלן, והחלטנו ספונטנית לשיר את השיר המופלא ‘זה כל הקסם', שמלאו לו 20 שנה. בשנת 1999 הוא בוצע על ידי נמרוד לב ואורלי פרל, והיה שיר השנה. אנחנו מאוד מרוצים מהתוצאה, וגם התגובות היו בהתאם. לא נפסיק לשיר״.


>הזמר דודו פישר יגיד הגומל מחר. למה? תשמעו סיפור מצמרר: לפני כחודש הרב ישראל גולדשטיין מחב"ד סן דייגו סיים לבנות מקווה טהרה בבית הכנסת שלו. הוא שמע שפישר מגיע בפסח להופעה בלוס אנג'לס ומיהר להתקשר ולדבר על לבה של רויטל רעייתו שאולי תואיל להגשים את חלומו. רויטל פישר ממשיכה: "סגרנו על הופעה של דודו בתמורה לכיסוי ההוצאות שלנו בלבד, כי לדודו הייתה הופעה בלוס אנג'לס. ההופעה נקבעה ליום ראשון מיד אחרי פסח וסיכמנו שנעשה את השבת עם חב"ד בסן דייגו. מספר ימים לפני הפסח, מסיבה לא ברורה, ההופעה בלוס אנג'לס נדחתה". ודודו מוסיף בהתרגשות: "הרב קיבל את הידיעה באכזבה אך הכריז שכל עכבה לטובה וברכה, ולמזלנו כך ניצלנו מהפיגוע האכזרי שהיה באותה שבת. לצערנו, הרב ישראל נפצע, אך הוא במצב רוח טוב. האישה שהגנה עליו במחיר חייה הייתה אישה יקרה בקהילתו. לחשוב שהילדים הקטנים שלנו היו רצים שם בעוד הרוצח יורה... זה נס גלוי. נגיע לתמוך בקהילה בהתנדבות".

(צילום: איציק בירן)
(צילום: איציק בירן)

>אלינור ברוך יושע, בעלת אתר האופנה MISS NORI, ארזה מזוודה עם קולקציית בגדי הים החדשה שלה וטסה לצילומים בסנטוריני יחד עם ירדן ויזל, בוגרת "המרוץ למיליון" ומיכל קריטס, שאת שתיהן נראה בקרוב על מסך הטלוויזיה שלנו בריצה למיליון גם בעונה הנוכחית.