עכשיו זה רשמי, אחרי חרושות שמועות על הזוגיות החדשה אפשר להיות בטוחים! יוצא "האח הגדול" לירן שטראובר והשחקנית וכוכבת "מחוברים" טל טלמון הכי ביחד בעולם! שטראובר בן ה- 44 גרוש שלוש פעמים ואבא לשלושה ילדים סיפר בבית המצולם כמה הוא רוצה למצוא אהבה חדשה ולפתוח פרק חדש בחייו וגם טלמון שהתגרשה לפני שש שנים מאיש העסקים שי כהנא שהשתתף בעבר במירוץ למיליון חשפה ב"מחוברים" את הרצון שלה למצוא את האחד שלה.

אז הם לגמרי ביחד ולכל הסקרנים נעדכן, שמי שאמונה על השידוך המפתיע בין השניים היא לא אחרת מהמגישה ירדן הראל. נראה כי הקשר של השניים שנמצא רק בתחילתו כבר עולה שלב ביחסים כי בסופ"ש האחרון ערכו הזוג הטרי הכרות עם המשפחה.



את חגיגות יום העצמאות בילו שטראובר וטלמון יחד עם שלושת ילדיו של שטראובר, ניל בן ומיכאל ואף החליטו להשיק רשמית את זוגיותם בתמונה משפחתית עם שניים מבניו של שטראובר, ניל ובן ברשתות החברתיות. אתמול הם בילו שוב יחד בחוף הים בהרצליה עד שעות הערב עם נוכחות מלאה של הבנים וטלמון העלתה לרשתות וידאו של שטראובר משחק כדורגל עם בניו וכתבה "משפחה שכזו", ואילו שטראובר העלה את אותו וידאו וכתב "ואת הכנסת את האור שלך למשפחה הזו".

מרגשים. (צילום: אינסטגרם)
מרגשים. (צילום: אינסטגרם)