שנה עברה מאז שהזמר צביקה פיק לקה בשבץ מוחי בעת שהיה על טיסה מלונדון לתל אביב ומאז הוא טרם נראה בציבור ומצבו הבריאותי לא היה ידוע. מלבד תמונה אחת שהעלה לרשתות החברתיות שם נראה עם בתו דניאלה פיק וחתנו קוונטין טרנטינו, פיק לא התייצב מול עיני המצלמה וגם רבים מחבריו לא היו בטוחים מה קורה איתו. אתמול, חזר פיק לעין הציבור בראיון ראשון לתוכניתו של חיים אתגר ב"קשת", ושם סיפר על המקרה ששינה את חייו.

גם חבריו לתעשייה, שעבדו איתו במהלך השנים וזכו להכיר אותו באופן אישי נחשפו רק אתמול לראשונה למצבו של הזמר ולא נשארו אדישים. מאיה בוסקילה, שהופיעה במחזמר "מרי לו" ואף ערכה עם פיק סיבוב הופעות משותף קצת לפני האירוע המוחי כתבה בחשבון האינסטגרם שלה אתמול "זאת פעם ראשונה מאז שהיינו על הבמה שאני רואה אותו, אני חנוקה. אני פשוט גאה בך כל כך אהוב שלי".

(מתוך הסטורי של מאיה בוסקילה)
(מתוך הסטורי של מאיה בוסקילה)


הילה סעדה שהשתתפה אף היא במחזמר המבוסס על שיריו של המאסטרו העלתה צילום של פיק מהראיון וכתבה "אוהבת אותך" וגם ישראל אטיאס העלה פוסט מרגש וכתב: "התרגשתי לצפות בך, תהיה חזק במסע ההחלמה. אתה נראה נהדר. רפואה שלמה בה׳. אוהב".



גם מעיין אשכנזי העלתה תצלום משותף עם הזמר וכתבה: "יושבת ורואה את הראיון ולא מפסיקה לבכות! כמה שאתה חזק וכמה כוחות ותעצומות נפש צריך במצב הזה. אתה הזמר הכי מדהים בעיניי אני פשוט אוהבת אותך ומחכה לשבת שורה ראשונה כשתחזור להופיע בע"ה! בריאות שלמה אמן!" ונועה קירל כתבה: "פשוט הייתה לי הזכות לעבוד עם האגדה שנקראת צביקה פיק. הגאווה והשראה לכולנו".