גם אתם נתקלתם בסוף השבוע האחרון בתמונות משונות של גיא זוארץ כשהוא לא מגולח, מוזנח ומלוכלך ותהים מה נסגר? ובכן, אנחנו כאן כדי לתת לכם הסברים. נראה כי נמצא המחליף הראוי שיכול להיכנס לנעליהם הגדולות של הצמד אופירה אסייג ואייל ברקוביץ, ולא, אנחנו לא מדברים על תוכנית הטלוויזיה המצליחה שלהם בקשת שממשיכה להביא נתוני רייטינג מרשימים וגם לא על תוכנית הרדיו הפופולרית שהפכה אותם לצמד נודע, אלא על קמפיין מזגנים.

אחרי שנה בהם שימשו הפרזנטורים של רשת מזגני אלקטרה, ברקוביץ ואסייג סיימו את תפקידם והוחלפו במנחה הישרדות גיא זוארץ שנבחר לשמש הפנים החדשות של הקמפיין. זוארץ שרגיל לראות את השורדים על האי מוזנחים, לא מגולחים, לא מסורקים, לא מקולחים, מנסים לשרוד עד הגמר הגדול חווה ליום אחד על בשרו מה זה להיות השורד האחרון.

מתאים לו? גיא זוארץ (צילומים: מולה הפקות)
מתאים לו? גיא זוארץ (צילומים: מולה הפקות)


אז אילו היה מצליח זוארץ לשרוד חודשיים על האי הוא היה נראה פחות או יותר כמו בצילומי הקמפיין, כי לטובת הצילומים התבקש המנחה לגדל זקן ושיער לצד תוספות מלאכותיות שנוספו לו, ושהה ארבע שעות על רפסודה קטנה במרכזו של אגם בקייב. בכדי להיכנס לדמות השורד האחרון אותו גילם בקמפיין צפה המנחה בסרט "להתחיל מחדש" של טום הנקס למרות שהיו לו מספיק מקורות השראה תוצרת כחול לבן שראה במהלך השנים האחרונות בריאליטי, וטוב שכך כי עדיף שיישאר בתפקיד המנחה.

שורד
שורד

בייבי שארק
בייבי שארק