באחד הימים הכי חמים בשנה התייצבו כמה מכוכבי הביצה האמיצים שהסכימו לצאת מהמזגן באירוע פתיחת הקיץ הרשמית של רדיו תל אביב 102FM ופארק המיים שפיים במסיבה מושקעת שנערכה ביום שישי האחרון, עם בואו של השרב הראשון של העונה.

אופירה אסייג, אחת מהשדרניות הבולטות של התחנה שמעבירה תוכנית יחד עם החצי התקשורתי שלה אייל ברקוביץ' התייצבה עם ילדיה אמילי ואייל אך לעומת האירועים האחרונים בהם לא הייתה לבד, הפעם הפרוד שלה גילי מנקין לא נכח. בשאלון הקיץ הקצרצר שערכנו למוזמנים, נשאלה אסייג אם היא מעדיפה בעונה החמה של השנה להתקרר בים או בבריכה אבל התשובה לא כל כך עניינה (בריכה אגב, אתם מוזמנים לצפות בוידאו שבראש הכתבה), שכן אחריה נשאלה האם היא מעדיפה לשהות שם עם גילי או בלי והתשובה הפתיעה אותנו. "תמיד עם! הוא אבא של הילדים לנצח ואני מתה עליו הוא אחלה בחור ואנחנו בכיון הנכון" אמרה, ונתנה אישור קטנטן על השמועות על הקאמבק בין השניים.

עובדת בדוש. אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
עובדת בדוש. אופירה אסייג (צילום: אור גפן)


גם השורדות ההריוניות ליהיא גרינר ונעמה קסרי לא ויתרו על פעילות לילדים הגדולים, רגע לפני שתתווסף להם תוספת חדשה למשפחה והגיעו לבלות בין המגלשות תחת השמש. עוד התייצבו שדרני התחנה, טייכר וזרחוביץ', עינב גלילי ואחרים.

כמיטב המסורת על הבמה הופיעו מיטב כוכבי הנוער שעם הבריזה מהים הרימו את האווירה, ביניהם: הפופ סטאר יונתן מרגי וכוכבי הרשת בן זיני וטיילור מלכוב, טל מוסרי, אסף אשתר, רינת גבאי ומיקי מוכתר שעשו גוד טיים לקטנטנים.

פאן לה. ליהיא גרינר
פאן לה. ליהיא גרינר

מחלקים אהבה. טיילור מלכוב ובן זיני
מחלקים אהבה. טיילור מלכוב ובן זיני

איפה נועה? יהונתן מרגי
איפה נועה? יהונתן מרגי

עוד חודש בחדר לידה. נעמה קסרי
עוד חודש בחדר לידה. נעמה קסרי