נועה בן ארצי, הנכדה של יצחק רבין ויוצרת הסדרה "פמת"א", הוזמנה לכנס לשכת עורכי הדין לעימות עם הפרקליטים על הדימויים השליליים שלהם בסדרה. היא אישרה את בואה ונכללה בתוכנייה אבל ביטלה ברגע האחרון. באתר ״פוסטה״ מצוטט עו"ד ניסים מירום מפרקליטות המדינה שטען שהסדרה מהדהדת "מסרים נוראיים", כהגדרתו. הוא ציטט אמירות ששמו התסריטאים בפיה של אחת הפרקליטות, האומרת לאחרת: "זו מערכת עם אחוז ההרשעות הגבוה במערב, מערכת אכזרית, את לא רוצה להיות בצד השני". מהפרקליטות נמסר: "הסדרה לא התיימרה לשקף את המציאות ועבודת הפרקליטות. הערת הפרקליט בנוגע לפגיעה באמון הציבור התייחסה בעיקרה לפרק 7 של הסדרה, שבו נכללה אמירה ערכית שגויה על עבודת הפרקליטות".

נועה, רכשת D9?

"נאלצתי לבטל את השתתפותי לנוכח העובדה שהעונה השנייה של 'פמת״א' הוקפאה. לא שמעתי את הביקורת שנאמרה על ידי אנשי המשפט על התסריט, אבל אם לא הייתה להם, הייתי חוששת שאולי טעינו במדינה. הנושא של הפאנל היה ‘פמת"א - סדרה או הסדרה' כאשר הסדרת מעמד הפרקליטות הוא נושא הדיון ולא עימות ביני לבין אנשי הפרקליטות".


נועה בן ארצי-רוטמן ודליה רבין (צילום: רפי דלויה)
נועה בן ארצי-רוטמן ודליה רבין (צילום: רפי דלויה)

>אחרי שעזב בסערה את כוחות הביטחון וקיבל רישיון לאוטובוס הפלילי של מעריצי בוקי נאה, קצין המשטרה האגדי בדימוס, אפרים ארליך, "קרמשניט", חובק רישיון למונית וצמוד מונית חדשה מסוג סקודה. הג'וב החדש נפתח כשהשחקנית תיקי דיין נכנסה למונית ולא ממש זיהתה את האושיה המפורסמת.

דיין, היית ספתח טוב?

"לא זיהיתי אותו, הוא היה עם הגב, אבל אמר לי שזה היום הראשון שלו בעבודה. היה עליז מאוד ונעים הליכות. אני ממש מצטערת שהוא לא אמר שזה הוא, קרמשניט. הוא באמת משהו. הייתה נסיעה מאוד קצרה".

קרמשניט, במונית הכסף צריכים לחשוש ממונית הזהב?

"אחלה עבודה בראש טוב. וכן, תיקי דיין הייתה מתוקה ואדיבה".

תיקי דיין (צילום: אריאל הבשור)
תיקי דיין (צילום: אריאל הבשור)