ילדת הפלא נועה קירל כבר לא כזו ילדה! לאחר שחגגה בהוד והדר יום הולדת 18 לצד בן הזוג יהונתן מרגי, הגיע הזמן שהזמרת הצעירה תעשה צעד נוסף לכיוון עולם המבוגרים. הבוקר, התייצבה כוכבת הנוער בלשכת הגיוס אבל רגע, לפני שאתם מתרגשים ומחכים לראות אותה לובשת מדים נרגיע ונספר כי היום היא לא התגייסה באופן רשמי אלא הגיעה לאודישנים ללהקה צבאית בתקווה להצטרף לאחת הלהקות ואולי להצטרף לזו בה משרת בן זוגה.

מתרגשת. נועה קירל (צילומים: רפי דלויה)
מתרגשת. נועה קירל (צילומים: רפי דלויה)

רק הבוקר (שלישי) פורסם בגלי צה"ל כי צה"ל יאפשר לחמישה כוכבים מדי שנה לשרת במסגרת "מסלול טאלנט" שיאפשר להם להמשיך את הקריירה שלהם במהלך השירות הצבאי. אחרי שמרגי התגייס לפני כארבעה חודשים ונבחר להיות הראשון בתוכנית, אין ספק שזה מתבקש שקירל תזכה להיות השניה.



עד שתתגייס, קירל מתמקדת בשגרת העבודה שלה ואתמול היא הגיעה לתערוכת הצילומים של פסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטים בשיתוף עם רנואר, להם היא משמשת פרזנטורית וניסתה לא לחשוב יותר מדי על האודישן המרגש שמצפה לה בבוקר למחרת. אל ערב הגאלה בו הוצגו הפקות אופנה מסצנות מוכרות מעולם הקולנוע על פי חזונם האישי של צלמים וסטייליסטים מובילים בישראל הגיעו גם שאר הפרזנטורית יהודה לוי, אייל ברקובר ועדן פינס בלוק חדש ואורחת כבוד מיוחדת מחו"ל שהגיעה במיוחד לתערוכה, מורן אטיאס וחבריה לארצות הברית אושרי כהן ואלונה טל.

מחליפים חוויות על לוס אנג'לס? מורן אטיאס ויהודה לוי
מחליפים חוויות על לוס אנג'לס? מורן אטיאס ויהודה לוי

והלוק של עדן? ואו!
והלוק של עדן? ואו!

ביקור מולדת?  אושרי כהן ואלונה טל
ביקור מולדת? אושרי כהן ואלונה טל