הבוקר נפתח עם פוסט מרגש אותו כתבה לוסי אהריש תוך שהעלתה על סדר היום את נושא החדירה לפרטיות והתעסקות הציבור בנושא הכל כך פרטי ואישי של נשים שקשור להריון. המגישה והמנחה כתבה כי לאחר שפורסמו תמונות שלה מאירוע השקה היא קיבלה המון פניות בנוגע להריונה, מה שגרם לה לחשוף כי עברה שתי הפלות בחצי שנה האחרונה ודרשה מאנשים "לצאת לה מהשחלות".

חלוצה. לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)
חלוצה. לוסי אהריש (צילום: רפי דלויה)

נראה שאהריש ממש לא היחידה שמרגישה ככה ובעקבות הפוסט שלה היום (שלישי) היא נתנה פתח לנושא ואט אט הצטרפו עוד ועוד נשים למעגל ה"נפגעות" שכל יום קוראות על עצמן ידיעות העוסקות בנושא הכל כך אינטימי ופרטי. מאיה ורטהיימר אשתו של אסף זמיר העלתה גם היא פוסט וחשפה כי היא בעצמה עוברת תהליך לא פשוט בניסיון להרות לצד תמונה של האחיינים שלה וצילומי מסך מאתרים שונים התוהים האם הכוכבת בהריון.



"אתם רואים את המבט שלי? זה אושר. אלו האחיינים שלי. הם כל פעם מזכירים ללב שלי שהתהליך שאנחנו עוברים כדי לעשות משפחה משלנו לא תמיד קל, אבל אני מאמינה שהוא שווה הכל. ויש לי הרבה , המון, יותר מדי מה לומר ולכתוב בנושא. בקרוב גם אדבר על זה. אבל תנו לךי להחליט על מה ואיך, זה הגוף שלי. #צאו לי מהרחם".

גם התגובות של נשות הביצה מיהרו להגיע, אנה ארונוב שהעלתה לפני חודש פוסט בעניין לאחר שנפוצו שמועות לא נכונות שהיא בהריון כתבה: "בואי נפתח מועדון , איזה קלאב מעפן זה, אבל לפחות אנחנו לא לבד", שירי מימון הגיבה וכתבה: "את יפה וחכמה ומצחיקה וגם תהיי אמא נהדרת בזמן הנכון לכם. לנקות רעשי רקע". רוני דואני כתבה: "צאו לי מהרחם, נושא ככ רגיש" שירה קצנלבוגן כתבה:" כשמראיינים אישה ב- 95 אחוז יופיע בכתבה משהו שקשור למיניות שלה, בן זוג, חברים קודמים, הגוף שלה, סקס, והריון ולידות".


גם קורין גדעון נקלעה לא פעם לשאלות מביכות (והייתה אפילו את הפעם הזו בשידור בתוכנית של אופירה וברקוביץ') והחליטה לשתף גם היא פוסט בנושא: "לוסי אהריש העלתה היום לסדר היום משהו שאני מתמודדת איתו בלי סוף. כל בחורה שהתחתנה, לא משנה באיזה גיל, סופגת הערות, שאלות ומבטים לא במקום. זה קורה ביתר שאת אם את מפורסמת. בראיון בטלוויזיה הטיחו בי שאני בהריון, ככה עם הגב לקיר, כאילו זאת עובדה. כשהעליתי תמונה בביקיני זה התפרש כניסיון להכחיש, כאילו אין עוד סיבה בעולם להעלות תמונה בבגד ים. זה מגיע למצב שאני חושבת פעמיים אם ללבוש בגד רחב, כדי שחלילה זה לא יעורר שוב שמועות. מה נסגר??????? למה צריך להביא נשים למצב שהן חושפות שעברו הפלות? ואם סתם בא לנו לחכות? אנחנו לא אלה שצריכות להסביר ולהתנצל. זה הדבר הכי רגיש ופרטי בעולם!!!!! לאף אחד אין רשות להתעסק בו".