הערב ישודר הסרט המדובר של אורלי וילנאי וגיא מרוז העוסק בפרשיה המדוברת של אייל גולן והקטינות, בגינה נחקר במשטרה לפני שבע שנים. גולן הגיש צו מניעה לשידור הסרט ומכתב התראה לזכיינית רשת אלא שהשופטת דחתה את בקשתו ואף אילצה את גולן ומנהליו לשלם הוצאות משפט כך שהערב ישודר התחקיר.

אייל גולן וילדיו ליאם, יאן ואלין (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן וילדיו ליאם, יאן ואלין (צילום: ארן חן צלמים)

אחרי אופירה אסייג חברתו הטובה, כעת יוצא הזמר בן אל תבורי נגד התקשורת וטוען ש"אין לה לב", ומעמיד במרכז הסיפור את ילדיו של גולן, שהם הנפגעים העיקריים לדעתו ומשליך את זה כדוגמא על חייו וילדותו במשפחה מפורסמת:



"היי חברים אני רוצה לשתף אותכם קצת על הילדות שלי. כפי שאתם יודעים גדלתי למשפחה דיי מוכרת, אמא דוגמנית ואבא זמר מצליח...הכל תמיד היה נראה תותים אבל הצד האפל בזה, זו התקשורת . כל פיפס קטן קטן שאבא היה עושה היה מגיע לתקשורת וגורם שיימינג לאבא. איך זה קשור אלי? אז ככה בתור ילד, לא הייתי ילד מקובל הייתי ילד מאוד בעייתי עברתי הרבה...וברגעים שהיו כותבים על אבא דברים רעים, בבית ספר היו מתכלים לי ורמסים אותי. אני אפילו זוכר שהתביישתי בשם שלי בן אל, כי היו קוראים לי בן אלף וכו'" והמשיך.

"ראיתי את הפרסומים שיש על אייל (גולן) לא אומר שזה מוצדק ולא לוקח צד אבל אני כן יכול להגיד שלתקשורת אין לב, הסיפור עבר, נגמר, למה להחזיר אותו? לבנאדם יש ילדים שהולכים לחוגים ובתי ספר..ותאמת? עליו זה לא ישפיע ולא יזיק...אבל הילדים. בתור אבא טרי אני יכול להגיד שאני נזהר כמעט בכל צעד רק כדי שאדע שלא ירמסו את הילד שלי בעתיד...חבל שככה אנחנו חיים, כואב לי".