אלפי הורים הפגינו אתמול בצמתים מרכזיים ברחבי הארץ בעקבות פרשת הגננת כרמל מעודה החשודה בהתעללות בילדים חסרי ישע, בין ההמון הייתה גם מיקי מוכתר כוכבת הילדים שליוותה בשבוע שעבר את ההורים בדיון ונשאה אמש דברים בהפגנה בעודה ממררת בבכי: "לפני שבועיים קרתה שואה במדינת ישראל בשנת 2019, 19 ילדים קטנים טהורים, מלאכים עברו התעללות פיזית נפשית".



מוכתר, אמא לשתיים בעצמה הגיעה להפגנה יום אחרי שחגגה יום הולדת לעומר, אחד הילדים שנראה בסרטונים כשנקשר ועבר התעללות קשה על פי החשד על ידי מעודה. מוכתר העלתה תמונות של הילד המתוק בחיקה וכתבה: "זה עומר, הילד מאחורי הטשטוש, זה שעבר התעללות בלתי פוסקת: נקשר, מוכה, זה עומר הגיבור שלנו והייתה לו יום הולדת שנתיים. כל הדרך לשם הלב שלי דפק וכמעט ולא הצלחתי לנשום את ההורים שלו המדהימים כבר פגשתי הם חיכו לי בחיבוק כל כך גדול למרות שאני הייתי צריכה לחבק אותם. עומר וגיא שני אחים ששרדו את המפלצת!!!!!! אני מבטיחה לכם שאני לא אפסיק ולא אנוח עד שיהיה פיקוח בגנים הפרטיים עד שיבינו שהילדים שלנו לא הפקר".



מוכתר לא הייתה היחידה שיצאה להפגין ובין המפורסמות שיצאו לצעוק ברחובות היו גם אורטל עמר, לירון ויצמן, לירן כוהנר יצאו לרחובות וגם עדי אשכנזי שנכחה אמש במחאה העלתה פוסט מההפגנה וכתבה: "עצוב ומחליא לשמוע את אימו של הפעוט ליאו שעבר עינויים שתיאוריהם פירקו את כל המפגינים בדמעות, ואחרי כל זאת להבין שבחסות החוק והמדינה יושבת אותה אישה בביתה בימים אלה, לא במעצר. פלא שהדברים האלה ממשיכים וקורים? הורים התגייסו, לא תיפתח שנת לימודים אם לא תהיה חקיקת בזק, שישבו ההורים בבית בספטמבר. נראה כמה זה עולה למשק. לא רק הבחירות הם הסיבה לעצור הכל".